فواد ایزدی در گفتگو با قم فردا:

صهیونیست ها در تمام حرکت های ضد اسلامی در دنیا حضور دارند/ آزادی بیان در فرانسه جوک است

این کارشناس بین المللی با اشاره به اینکه آزادی بیان در فرانسه جوک است، گفت: صهیونیست ها در تمام حرکت های ضد اسلامی در دنیا حضوردارند.

 فواد ایزدی استاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا با اشاره به توهین و اهانت اخیر رئیس جمهور فرانسه به پیامبر(ص)، اظهار داشت: دولت فرانسه از جمعیت قابل توجه مسلمانان در فرانسه هراس دارد.
وی ادامه داد: نسل های دوم و سوم مسلمانان در فرانسه که شهروند این کشور هستند از نزدیک اسلام ستیزی دولت فرانسه را تجربه کرده اندو مسلمانان این کشور نگاه مثبتی به سیستم حکومتی ندارند.
این کارشناس مسائل بین الملل عنوان داشت: مسلمانان کشور فرانسه با اظهارات و رفتارهای اخیر مسئولین و مقامات فرانسه دریافته اند که اوضاع کشور اصلاح نخواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: در پشت پرده این اتفاقات و هر نوع اسلام ستیزی و اسلام هراسی در دنیا صهیونیست ها قرار دارد و آنها از گسترش اسلام در دنیا مخصوصا اروپا و آمریکا هراس دارند.
ایزدی با اشاره به سخنان مکرون در خصوص آزادی بیان در فرانسه، گفت: آزادی بیان در فرانسه جوک است. زمانی شما می توانید ادعای آزادی بیان داشته باشید که اگر مقدسات خودتان مانند هولوکاست مورد تعرض قرار گرفت بی تفاوت باشید و کاری نکنید.
وی اضافه کرد: واقعیت امر این است که اگر کسی جمله ای در نقد هولوکاست در فرانسه بگوئید باید به زندان برود که این نشان از آن است که آزادی بیان در فرانسه وجود ندارد.

انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/21407
اخبار مرتبط

نظرات شما