دبیر کارگروه زن و خانواده مجمع نمایندگان قم خبر داد؛

پیگیری مطالبات زنان توسط کارگروه زن و خانواده مجمع نمایندگان قم

دبیر کارگروه زن و خانواده مجمع نمایندگان قم در جلسه مشترک با صدیق مدیر کل اموربانوان استانداری به نقش نظارتی این کارگروه و ارائه مشاوره به نمایندگان مردم شریف استان قم پرداخت و بر لزوم توجه بیشتر به مشکلات زنان در قم تاکید کرد.

توحیدی دبیر کارگروه زن و خانواده مجمع نمایندگان قم با اشاره به جلسه مشترک با صدیق مدیر کل اموربانوان استانداری برگزار شد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا
به نقش نظارتی این کارگروه و ارائه مشاوره به نمایندگان مردم شریف استان قم پرداخت و اظهار داشت: نیازمند این هستیم که به صورت جدی به مشکلات بانوان نگاه شود و اقدامات لازم در جهت رفع آن ها صورت گیرد.

وی در ادامه افزود: این کارگروه به منظور بررسی مشکلات و آسیب های بانوان و پیگیری مطالبات آنها از دستگاههای اجرایی بصورت جهادی فعالیت می کند. 

دبیر کارگروه زنان و خانواده مجمع نمایندگان ضمن بیان مطالبات مقام معظم رهبری، علما و نخبگان مردمی در خصوص  رعایت حجاب وعفاف در سطح جامعه به عدم اهتمام کافی و لازم توسط دستگاههای اجرایی  گفت: ما در کشور خلا قانونی در این خصوص نداریم و ۳۲ دستگاه اجرایی متولی اجرای عفاف و حجاب می باشند اما عملا شاهد  بی توجهی به این قوانین هستیم. 

وی ضمن  تشکر از  تلاش نیروی انتظامی و گروههای مردم نهادی که در زمینه امر به معروف و نهی از منکر ،  تلاش مضاعفی نمودند تصریح کرد:  می طلبد به منظور مطالبه ،فرهنگ سازی و آشنا نمودن مردم با قوانین و هم افزایی با دستگاههای اجرایی استان و جلوگیری از جزیره ای عمل کردن تلاش بیشتری نمود.


انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/21527
اخبار مرتبط

نظرات شما