توسط گروه جهادی علمدار کربلا صورت گرفت؛

اشتغال زایی برای بیش از 53 نفر در قم

مسئول گروه جهادی علمدار کربلا با اشاره به توزیع 150بسته مواد غذایی به ارزش 30میلیون تومان در هفته بسیج، گفت: اشتغال زایی برای خانواده های نیازمند یکی از اهداف مهم ما می باشد.

 علی وکیلی مسئول گروه جهادی علمدار کربلا در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج، اظهار داشت:پانزدهمین مرحله رزمایش کمک مومنانه گروه جهادی علمدار کربلا در هفته بسیج برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: رزمایش مواسات و همدلی و کمک مومنانه از ابتدای شیوع ویروس کرونا در بین خانواده های نیازمند توزیع شد و در این خصوص گروه جهادی علمدار کربلا از ابتدا در صحنه کمک رسانی حاضر شد.
مسئول هیئت علمدار کربلا عنوان داشت: گروه جهادی علمدار کربلا از ابتدای سال تاکنون بیش از سه هزار بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند در مناطق هدف توزیع کرده است.
وی در ادامه با اشاره به رزمایش هفته بسیج اضافه کرد: در هفته بسیج 150بسته مواد غذایی با ارزش ریالی 30میلیون تومان در بین نیازمندان توزیع شد.
وی تصریح کرد: در این بسته ها هشت کیلوبرنج ایرانی، یک بسته لوبیا قرمز، یک بسته بلغور، یک بسته لپه، یک بسته عدس، یک بسته چای، یک بسته نخود، یک بسته ماکارونی، یک بسته سویا، یک قوطی رب، یک بطری روغن و یک کیلوگوشت گوسفندی قرار دارد.
وکیلی بیان داشت: ادامه این توزیع بسته های معیشتی بین خانواده ها با مشارکت خادمین، همسنگران و خیرین در ایام وفات حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار خواهد شد.
وی عنوان داشت: در چهارده مرحله قبل توزیع بسته های معیشتی بین خانواده های نیازمند تجربیات خوبی کسب شد که سعی شده است از این تجربیات در آینده استفاده کنیم و نقاط ضعف خود را برطرف کنیم.
مسئول گروه جهادی علمدار کربلا با اشاره به اینکه سعی شد است تمام نیازمندان منطقه هدف شناسایی و پوشش داده شود، گفت: باید کمک رسانی و توزیع بسته های معیشتی به گونه ای باشد که تمام نیازمندان بسته را دریافت کنند.
وی خاطرنشان کرد: به کمک اعضای گروه جهادی و خیرین تاکنون بیش از 1500 خانواده نیازمند شناسایی شده است که به صورت هدفمند تحت پوشش هستند.
وکیلی در ادامه با اشاره به هدف گروه جهادی علمدار کربلا گفت: خدمت رسانی در عرصه های  درمانی،  اطعام ، پوشاک ، عمرانی، تحصیلی، آموزشی ، مشاوره ، مالی ، کارآفرینی ، اشتغال زایی ،کاریابی، جهیزیه، وام، اعتیاد، اردویی، بازارچه و وام می باشد.
وی تصریح کرد: در حال حاضر یکی از هدف ها و تلاش های اصلی خادمین هیئت علمدار کربلا و گروه جهادی ایجاد اشتغال برای خانواده های می باشد. که در این راستا هم بازارچه ای کوچک به صورت مجازی ایجاد شده است تا خانواده ها بتوانند محصولات خود را به فروش برسانند.
مسئول گروه جهادی علمدار کربلا با اشاره به اشتغال زایی های انجام شده، گفت: ایجاد۳کارگاه خیاطی،  ایجادکارگاه رب خانگی،  راه اندازی کارگاه تولیدماسک،  ایجادبازارچه مجازی،  سازماندهی انواع مشاغل خانگی،  ایجادمکان نگهداری۳۶ راس گوسفند، معرفی۲۳نفرنیرو به کارخانجات، معرفی۵نفربه کمپ ترک اعتیاد و مشاوره۸۷خانواده مبتلابه طلاق از جمله اقدامات گروه جهادی در راستای اشتغال و تداوم کانون گرم خانواده در بین افراد نیازمند در منطقه هدف می باشد.
وی خاطرنشان کرد: همچنین در این راستا در هفته بسیج یک سری جهیزیه کاملا که شامل 50قلم از لوازم منزل به ارزش 28میلیون تومان می باشد به یک نو عروس و داماد که مشکل تهیه جهیزیه داشتند اهدا شد تا هر چه سریعتر بتوانند زندگی مشترک خود را شروع کنند.

انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/22049
اخبار مرتبط

نظرات شما