حرکات مذبوحانه دشمن خللی در پایمردی پیروان انقلاب ایجاد نمی کند

جامعه المصطفی العالمیه با صدور بیانیه‌ای درپی شهادت دانشمند برجسته هسته ای کشورمان دکتر فخری زاده تاکید کرد: حرکات مذبوحانه‌ دشمن، خللی در پایداری و پایمردی پیروان انقلاب اسلامی ایجاد نخواهد کرد و راه پرافتخار این عزیزان با صلابت استمرار خواهد یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، در بیانیه جامعه المصطفی العالمیه به مناسبت شهادت شهید فخری زاده آمده است: انقلاب اسلامی در مسیر بالنده خود در سال‌های آغازین گام دوم، شهیدی دیگر تقدیم اسلام ناب محمدی(ص) نمود.

بیانیه حاکیست: شهید محسن فخری‌زاده نیز همانند هفده‌هزار عزیز دیگر، به دست تروریست‌های بین‌المللی به خون غلتید و بار دیگر حقانیت و مظلومیت ملت شهیدپرور ایران را در چشم جهانیان آشکار کرد. ترور این شهید عزیز، که یکی از دانشمندان حوزه علمی و پژوهشی بود، نشانه استیصال روزافزون بدخواهان ملت شریف ایران است.

در این بیانیه آمده است: وی در سمت ریاست سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع به تعالی آرمان‌های انقلاب شکوهمند اسلامی همت گماشت و در کسوت استادی فیزیک هسته‌ای دانشگاه، دانش پربار خویش را تقدیم جوانان این مرز و بوم ‌نمود.

بیانیه ادامه یافته است: همگان به خوبی می‌دانند که تقدیم شهدایی مانند سردار شهید سلیمانی و دانشمند شهید فخری‌زاده، که به تیر کینه کوردلان تروریست به خیل شهیدان انقلاب می‌پیوندند، مهم‌ترین نشانه حقانیت انقلاب اسلامی و تأییدکننده درستی مسیر پیش روی فرزندان این انقلاب است.

در این بیانیه تاکید شده است: ملت شریف ما با دلی داغدار و سری افراشته، به خوبی می‌دانند که این اقدامات ناشی از درماندگی دشمنان در برابر پیشرفت‌های همه‌جانبه انقلاب اسلامی و ملت سلحشور و انقلابی ایران است.

بیانیه حاکیست: جامعه المصطفی‌العالمیه اعلام می‌دارد که ترور دانشمند هسته‌ای کشورمان اوج خباثت بدخواهان ملت شریف ایران و نظام جمهوری اسلامی را نشان می‌دهد و ضمن اعلام انزجار از عاملان و حامیان آن، بار دیگر تأکید می‌ورزد که چنین حرکات مذبوحانه‌ای، خللی در پایداری و پایمردی پیروان انقلاب اسلامی ایجاد نخواهد کرد و راه پرافتخار این عزیزان با صلابت استمرار خواهد یافت و دشمنان ایران اسلامی بدانند که این گونه خباثت‌ها و کینه‌توزی‌ها از سوی نظام اسلامی بی‌پاسخ نخواهد ماند.

تروریستهای بیگانه عصر جمعه- هفتم آذرماه- با کمین در مسیر خودروی حامل شهید دکتر محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند، در عملیاتی انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.

به گفته وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جریان این حمله تروریستی ابتدا خودرو حامل ایشان مورد حمله واقع و بعد یک خودرو نیسان در ۱۵ متری وی منفجر شد. در اثر این تیراندازی‌ و انفجار، این دانشمند برجسته به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد ولی با توجه به شدت جراحات وارده در بیمارستان به شهادت رسید.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/22178
اخبار مرتبط

نظرات شما