هتل های قم نزدیک حرم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، در نگاه اول شاید شهر کوچک و مذهبی قم جاذبه‌های گردشگری چندانی نداشته باشد؛ اما این شهر نیز توریست‌های زیادی را می‌پذیرد. دلیل اصلی آن بارگاه حضرت معصومه، خواهر امام رضا(ع)، است. ساکنان شهرهای اطراف قم مانند تهران، کرج، قزوین و... روزهای سه‌شنبه، پنجشنبه و جمعه برای زیارت حرم مطهر و مسجد جمکران به قم می‌روند. البته مسافرانی نیز هستند که از شهرهای دورتر یا حتی کشورهایی مانند ترکیه، سوریه، عراق و... سفر به قم را تجربه می‌کنند. اگر شما هم در این دسته قرار می‌گیرید، باید با نحوه رزرو هتل قم از علی بابا آشنا شوید. در این مطلب قصد داریم ضمن معرفی جاذبه‌های این شهر به بررسی هتل های قم بپردازیم.

جاذبه‌های شهر قم

در شهر قم می‌توانید انواع جاذبه‌های مذهبی و تاریخی را پیدا کنید. مهم‌ترین جاذبه قم حرم حضرت معصومه به‌حساب می‌آید که حوالی خیابان مرعشی نجفی واقع شده است. مسجد جمکران در قسمت شرقی قم و شش کیلومتری آن قرار دارد؛ ساخت بعضی قسمت‌های این مسجد هنوز به‌پایان نرسیده است. پس از رزرو هتل قم و سفر به این شهر، سری به کوه خضر نبی بزنید؛ البته اگر توان کوه‌نوردی ندارید، بازدید از این جاذبه را فراموش کنید.
درباره سوغات قم در مجله علی بابا بخوانید
مدرسه فیضیه قم از مهم‌ترین بناهای این شهر محسوب می‌شود که نقشی اساسی در تاریخ معاصر ایران داشته است. حتما با حجاب کامل چادر بازدید از این مدرسه را تجربه کنید. برای تماشای دریاچه نمک قم یا همان دریاچه حوض‌سلطان با امکانات و تجهیزات کافی راهی کویر شوید. قدمت حمام عشق‌علی قم به دوران قاجار برمی‌گردد؛ در سال‌های اخیر این بنا را ترمیم و آن را به موزه تبدیل کرده‌اند. قبرستان شیخان، خانه ملاصدرا، بازار قم، پارک ملی کویر، کاروانسرای دیر گچین، غار نشنوه، خانه تاریخی زند و گنبد نمکی قم از دیگر جاذبه‌های این شهر هستند.

هتل های قم

هتل استقلال
این هتل چهار ستاره را می‌توانید در بزرگراه عمار یاسر، نبش کوچه 9، روبروی پاساژ الزهرا پیدا کنید. این هتل از شیک‌ترین هتل های قم محسوب می‌شود. با اقامت در این هتل فاصله‌ای دو کیلومتری از حرم خواهید داشت؛ بنابراین این هتل بیشتر برای سفر با تور یا سفر با وسیله شخصی مناسب است. قیمت رزرو هتل قم در هتل پارسیان از شبی 250 هزارتومان شروع می‌شود.
هتل ملل
اگر دنبال اقامتگاهی شیک با امکانات مناسب می‌گردید، سراغ هتل ملل در خیابان اراک، بعد از حرم مطهر، ابتدای خیابان توحید بروید. طراحی داخلی اتاق‌ها و سالن‌های هتل ملل نسبت به سایر هتل‌های قم جذابیت بیشتری دارد. پایه قیمت رزرو هتل ملل از شبی 340 هزارتومان شروع می‌شود. دو طبقه از ساختمان پنج طبقه هتل به سالن‌های همایش و رستوران سنتی اختصاص داده شده است.
هتل مهسان
هفت طبقه و 53 اتاق در هتل نوساز مهسان ساخته‌ شده است. برای اقامت در هتل مهسان باید بودجه‌ای 200 هزارتومانی برای هرشب کنار بگذارید. هتل مهسان در آدرس میدان مصلی، بلوار شهید منتظری، نبش کوچه 22 و در یک کیلومتری حرم قرار دارد. با رزرو هتل قم، به‌ویژه هتل مهسان، از سایت علی بابا می‌توانید از تخفیف‌های بالایی بهره‌مند شوید. رزرو آنلاین هتل فقط چند دقیقه از شما زمان می‌گیرد.
هتل پارسیا
هزینه هرشب اقامت در هتل چهار ستاره پارسیا از 270 هزارتومان شروع می‌شود. اگر در زمان‌های غیر از پیک سفر (روزهایی غیر از مناسبت‌های مذهبی و تعطیلات) به قم سفر کنید، این هزینه شامل تخفیف می‌شود. فاصله هتل پارسیا از حرم مطهر زیاد است (حدود هشت کیلومتر)؛ اگر با ماشین شخصی سفر نکرده‌اید، از تاکسی‌سرویس هتل پارسیا کمک بگیرید.
هتل سلوی
با پرداخت دست‌کم 150 هزارتومان برای هرشب می‌توانید در هتل سه ستاره سلوی از ارزان‌ترین هتل های قم اقامت کنید. این هتل در خیابان اراک، کوچه 13، فرعی دوم قرار گرفته است. سالن کنفرانس، رستوران، روم‌سرویس، صرافی، اتاق چمدان و... ازجمله امکانات هتل سلوی هستند. هزینه اقامت برای کودکان زیر سه سال رایگان، بین سه تا هفت نیم‌بها و بالاتر از هفت سال به‌عنوان هزینه اقامت فرد بزرگسال محاسبه می‌شود.
هتل آپارتمان ماهان
هتل آپارتمان ماهان را در سال 90 با دو طبقه و 21 اتاق و سوئیت ساختند. این هتل در میدان سعیدی، بعد از چهارراه غفاری، به‌سمت حرم مطهر، نبش خیابان امام قرار گرفته است. این هتل آپارتمان از هتل های قم و نزدیک حرم به‌حساب می‌آید؛ با ماشین فقط پنج دقیقه تا حرم حضرت معصومه فاصله دارید. هزینه اقامت برای کودکان زیر پنج سال رایگان و بالاتر از آن هزینه کامل است.
هتل المپیک
برای رزرو هتل قم، هتل چهار ستاره المپیک گزینه مناسبی خواهد بود. این هتل سه کیلومتر از حرم حضرت معصومه فاصله دارد. ازجمله امکانات آن می‌توان به رستوران با سرو غذاهای بین‌المللی، کافی‌شاپ، سالن‌های مجلل برای همایش و... اشاره کرد. هتل المپیک در چهارراه شهدا، خیابان معلم قرار گرفته و شامل 9 طبقه و 49 واحد اقامتی می‌شود.
هتل بین‌المللی
هتل بین‌المللی قم را نزدیک‌ترین هتل از میان هتل های قم معرفی می‌کنند. هتل بین‌المللی قم جنب حرم مطهر حضرت معصومه قرار گرفته و سه طبقه و 80 اتاق برای پذیرایی از مسافران دارد. ساعت تحویل اتاق را 14 و ساعت تخلیه آن را 12 اعلام کرده‌اند. رستوران، کافی‌شاپ، استخر، سونا، جکوزی، سونا و... از امکانات این هتل چهار ستاره هستند که پس از رزرو هتل قم می‌توانید در آن اقامت کنید.
هتل خورشید قم
در خیابان امام خمینی، سه‌راه خورشید می‌توانید هتل خورشید را پیدا کنید. 48 باب اتاق و سوئیت در هتل خورشید ساخته شده که هریک امکانات لوکس و ویژه‌ای دارند. هزینه اقامت در هتل خورشید از شبی 340 هزارتومان شروع می‌شود. هزینه اقامت کودکان زیر سه سال در هتل خورشید رایگان است.





انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/22227
اخبار مرتبط

نظرات شما