ترامپ: در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ شرکت می‌کنم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،به نقل از گاردین، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور کنونی آمریکا و نامزد جمهوری‌خواهان آمریکا، اعلام کرد در دوره بعدی انتخابات ریاست جمهوری کشورش نیز نامزد خواهد بود.

او در جمعی که اکثریت آن را طرفداران جمهوری‌خواه تشکیل می‌دادند گفت: «چهار سال شگفت‌انگیزی بود. ما می‌خواهیم چهار سال دیگر هم باشیم و چهار سال بعد یکدیگر را خواهیم دید.»

این اظهارات ترامپ در ویدئویی در شبکه اجتماعی فیسبوک منتشر شده و یکی از طرفداران وی آن را فیلمبرداری کرده است.

ترامپ همچنین در ادامه امتناع خود از واگذاری قدرت و پذیرفتن شکستش در انتخابات در پیامی توییتری نوشت: «برای طرفداری از دو سناتور بزرگ جمهوری‌خواه به جورجیا خواهم رفت. دیوید و کلی دو سناتور فوق‌العاده هستند. آن‌ها کشور و ایالتشان را دوست دارند. ما باید تلاش کنیم و از پیروزی آن‌ها مطمئن شویم.»

«جو بایدن» رقیب دموکرات ترامپ، با کسب ۳۰۶ رای الکترال در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا پیروز شده اما ترامپ به طور مکرر موضوع تقلب انتخاباتی را مطرح می‌کند و کمپین حقوقی رسیدگی به این مسئله را به راه انداخته است.

به طور مثال رئیس جمهور آمریکا هفته گذشته ضمن بیان این مطلب که هزاران رای به آرای انتخاباتی بایدن اضافه شده، نوشت: «خبر مهم: ناظر صندوق رای ایالت پنسیلوانیا اعلام کرد حافظه یو‌اس‌بی این ایالت هزاران رای به بایدن اضافه کرده است. به گفته او یک یو اس بی گم شده و هر بار به بایدن ۵۰ هزار رای اضافه شده است.»

او در پیامی دیگر نیز نوشت: «بایدن تنها در صورتی به کاخ سفید راه خواهد یافت که بتواند ثابت کند ۸۰ میلیون رایش تقلبی نبوده و غیرقانونی و با کلاهبرداری بدست نیامده است.»


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/22279
اخبار مرتبط

نظرات شما