افزایش آمپر کنتورهای برق اجباری نیست

سرپرست معاونت خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان قم از افزایش آمپر کنتورهای قدیمی برق در راستای استانداردسازی و تأمین برق پایدار و مطمئن برای مشترکان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  سید محمدرضا غفوری از آغاز طرح استانداردسازی و تأمین برق پایدار و مطمئن خبر داد و گفت: در همین راستا شرکت توزیع نیروی برق استان فرصتی را برای افزایش آمپراژ کنتورهای قدیمی فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه امروزه وسایل برق با زندگی مردم گره خورده است، گفت: با توجه به افزایش تجهیزات برقی و نیاز بیشتر به قدرت برق، کنتورهای قدیمی با آمپراژ 5، 10 و 15 پاسخگوی نیاز مشترکان نیست.

وی خاطرنشان کرد: به منظور تأمین برق مطمئن به ویژه در فصول گرم سال، مشترکان باید نسبت به افزایش آمپراژ اقدام کنند که در این زمینه تسهیلاتی برای متقاضیان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه مشترکین برق می‌توانند برای ثبت درخواست افزایش آمپراژ بدون مراجعه حضوری و از طریق اپلیکیشن (برق من ) و یا سامانه تلفنی ۱۵۲۱ اقدام کنند، تأکید کرد: البته در این رابطه شرکت توزیع برق استان برای افزایش آمپراژ مشترکین که در حد آمپراژ قراردادی مصرف می کنند هیچ‌گونه اجباری ندارد.
غفوری در ادامه تصریح کرد: مشترکین می‌توانند به صورت تقسیطی اقدام به افزایش آمپر کنتورهای خود کنند.

انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/22836
اخبار مرتبط

نظرات شما