معاون سیاسی امنیتی سپاه پاسداران در گفتگو با قم فردا:

حاج قاسم مجموعه ای از نیروهای مقاومت را برای مقابله با تروریسم ایجاد کرد/ امروز مقاومت یک لشکر بین الملل اسلامی است

معاون سیاسی امنیتی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه امروز مقاومت یک لشکر بین الملل اسلامی است، گفت: حاج قاسم توانست مجموعه ای از نیروهای مقاومت را از دنیای اسلام خصوصا از کشورهای اطراف ایران ساماندهی کند و با تروریسم به شکل واقعی مقابله کند.

سردار یدالله جوانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا با اشاره به اهداف حاج قاسم در منطقه، اظهار داشت: حاج قاسم در طی دو دهه ای که در مسیر مقاومت حرکت کرد، تمام طرح های دشمنان را با شکست و ناکامی مواجه ساخت.
وی ادامه داد: حاج قاسم یک جبهه توانمند را در منطقه راهبردی غرب آسیا ایجاد کرد. امروز مقاومت یک واقعیت تمام عیاری از شرق مدیترانه تا دریای سرخ و عرب و یک لشکر بین الملل اسلامی است که حاج قاسم پدید آورد.
این کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: حاج قاسم توانست مجموعه ای از نیروهای مقاومت را از دنیای اسلام خصوصا از کشورهای اطراف ایران ساماندهی کند و با تروریسم به شکل واقعی مقابله کند.
وی اضافه کرد: امروز مردم ما در کنار حزب الله، انصارالله، حشد الشعبی و قوات وطنی اسامی مانند لشکر فاطمیون، زینبیون و حسینیون را می شنوند؛ این ها نیروهای جهان اسلام هستند که در مقاومت رشد کردند و ساماندهی شدند. امروز این نیروها یک ظرفیت بسیار بالایی برای مقابله با توطئه های آمریکا در منطقه هستند.
معاون سیاسی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه حاج قاسم یک پرونده و کارنامه درخشانی دارد، گفت: آمریکایی ها با ترور حاج قاسم مقررات بین المللی را زیر پا گذاشتند.
وی عنوان داشت: حاج قاسم پرچمدار مبارزه با تروریسم بود ولی آمریکایی ها با این ادعا که او تروریسم است او را به شهادت رساندند که این ننگ ابدی برای آمریکایی ها خواهد بود و در آینده بیشتر مشخص خواهد شد. این اقدام هم سندی بر دیگر سندهای جنایت آمریکاست که عدم از حقوق بشر، صلح، امنیت و ثبات می زند در حالی که خودشان عامل اصلی بی ثباتی و ناامنی هستند.
سردار جوانی بااشاره به اینکه آمریکا در منطقه به دنبال خاورمیانه جدید بود، افزود: آمریکایی ها داستان مبارزه با تروریسم را سر می دهند اما پرچم دار واقعی مبارزه با تروریسم را به شهادت می رسانند دلیل اصلی هم این است که آمریکایی ها با خلق تروریسم به دنبال خاورمیانه جدید بودند تا بر منطقه راهبردی غرب آسیا سلطه داشته باشد اما حاج قاسم توانست با بهره گیری از ظرفیت مردمی در منطقه و مقاومت و باطرح های راهبردی خود همه برنامه های آمریکا را برهم بزند و با شکست روبرو کند.

انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/23155
اخبار مرتبط

نظرات شما