بانوی کلمبیایی درحرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) در قم به دین اسلام گروید

بانوی کلمبیایی تازه مسلمان شده، با گفتن «شهادتین» در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) در قم به دین مبین اسلام و مذهب تشیع گروید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  بانوی کلمبیایی «جیزل آبیا کاستیانوس»، پس از تشرف به اسلام در گفت وگویی، با اشاره به شیوه آشنایی‌اش با دین اسلام گفت: پدرم در یکی از شرکت‌های نفتی کلمبیا کار می‌کرد به نقاط مختلف جهان از جمله ایران سفر داشت، در بازگشت به کلمبیا چیزهای جالبی از اسلام برایم نقل می‌کرد و همواره می‌گفت که ایران و اسلام به ویژه شیعه با آن چیزی که در رسانه‌ها نشان داده می‌شود، متفاوت است.

وی افزود: خانواده من درکلمبیا خیلی معتقد به خداوند هستند و من با فکر و اندیشه‌ای که در ذهن داشتم از همان موقع دین اسلام را پذیرفتم و پدرم هم وقتی از تصمیم من برای مسلمان شدن باخبر شد با این تصمیم موافقت کرد تا اینکه امروز به توفیق شهادتین دست یافتم.

این بانوی تازه مسلمان شده ادامه داد: حضرت زهرا(س) بانویی بودند که تمام زندگی خود را وقف خدا کردند، نزدیک شدن به این چنین شخصیتی انسان را به خدا نزدیک می‌کند و من در ایام شهادت این حضرت و در حرمی که مشهور به حرم اهل بیت(ع) است به دین مبین اسلام و تشیع مشرف شدم.

«کلمبیا، کشوری در شمال‌ غربی‌ آمریکای جنوبی است؛ دین اسلام، در اثنای جنگ جهانی دوم با مهاجرت مسلمانان از کشورهای لبنان، سوریه و فلسطین به این کشور راه یافت؛ بوگوتا پایتخت این کشور و زبان رسمی آن اسپانیایی است.»

بر اساس این گزارش، همچنین همزمان با میلاد حضرت عیسی مسیح(ع) بانویی از کشور بولیوی که مادر ۲ فرزند بود در دفتر امور بین الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در صحن امام هادی(ع) به دین مبین اسلام مشرف شد.

«بولیوی کشوری محصور در خشکی در مرکز آمریکای جنوبی است؛ پایتخت آن به ‌طور رسمی و در قانون اساسی شهر سوکره ذکر شده، اما دولت این کشور در شهر لاپاز مستقر است.»

در ۲ سال گذشته با وجود اینکه کشور با شرایط کرونایی مواجه بوده است و زایران خارجی کمی به ایران و شهر مقدس قم آمده‌اند، اما ۴۰ مورد تشرف به اسلام در حرم مطهر بانوی کرامت(س) ثبت شده است.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/23575
اخبار مرتبط

نظرات شما