پرستاران قمی در بحران کرونا سنگ تمام گذاشتند

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: از زحمات و خدمات ارزشمند مجموعه پرستاری استان قدردانی می‌کنیم که در طول یک سال گذشته مقابل بحران کرونا، سنگ تمام گذاشتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محمد رضا قدیر در آیین تقدیر از پرستاران قمی، بیان کرد: با همت و تلاش این عزیزان در سراسر کشور به جایگاهی رسیدیم که تعداد فوتی های کشور به حدود روزانه ۷۰  تا ۸۰ تن رسیده و این در حالی است که کشورهایی مثل انگلیس با یکهزار و ۳۰۰ فوتی کرونایی، آلمان با بیش از ۸۰۰ فوتی و آمریکا با بیش از چهار هزار فوتی کرونایی مواجه هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: عزیزان پرستار شبانه روز در بیمارستان ها مانده و خانواده و فرزندان خود را ندیدند تا سلامتی به جامعه بازگردد و از این رو انتظار است که همشهریان عزیز نیز با رعایت دستورات بهداشتی، همچنان کمک تیم بهداشت و درمان باشند.

وی تاکید کرد: پرستاران همیشه برای ما، در اولویت هستند و از این رو در راستای رفع مشکلات آنها تلاش و اهتمام جدی خواهیم داشت.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این جلسه گفت: در روزهای اولی که کرونا در قم کشف شد، بسیاری از اقشار مختلف فرار کردند، اما این خط اول درمان بودند که با خودگذشتگی در راستای کمک به جامعه کوشیده و تلاش کردند.

محمود پرهام افزود: تمام تلاش ما اهتمام و همکاری با این عزیزان است و در راستای استخدام و تبدیل وضعیت استخدامی آنها نیز برنامه ها در دستور کار قرار گرفته است.

همچنین علیرضا طریقی، رییس سازمان نظام پرستاری استان، در این جلسه با قدردانی از دانشگاه علوم پزشکی قم در خصوص برگزاری چنین جلسه ای گفت: مهمترین خواسته پرستاران اجرای طرح، تعرفه گذاری است که امیدواریم هر چه سریعتر محقق شود.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/23692
اخبار مرتبط

نظرات شما