غلبه شیمیدر قم بر ذوب‌آهن در ماراتن بسکتبال

تیم بسکتبال شیمیدر قم در پایان یک مسابقه ماراتن‌گونه بسکتبال موفق به شکست یکی از رقبای اصلی خود یعنی ذوب‌آهن اصفهان شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، تیم بسکتبال شیمیدر قم همانند بازی نیم‌فصل نخست که توانسته بود ذوب‌آهن اصفهان را شکست دهد، در بازی برگشت نیز رقیب سرسخت اصفهانی خود را مغلوب کرد تا با کسب یک برد ارزشمند دیگر به حرکت موفق خود در لیگ برتر ادامه دهد.

شاگردان مصطفی هاشمی در این مسابقه حساس و نفس‌گیر کوارتر نخست را با حساب 21 بر 18 بردند اما در کوارترهای دوم و سوم این ذوبی‌ها بودند که به ترتیب 19 بر 14 و 23 بر 17 نتیجه را به نفع خود رقم زدند تا اینکه در کوارتر سرنوشت‌ساز چهارم تیم شیمیدر به برتری 22 بر 14 رسید.

نیمه نخست این دیدار 37 بر 35 به نفع ذوب‌آهن اصفهان تمام شد ولی دو تیم در پایان 40 دقیقه رقابت نزدیک و نفس‌گیر به تساوی 74 بر 74 دست یافتند تا اینکه کار به وقت‌های اضافه کشیده شد و دو تیم در دو وقت پنج دقیقه‌ای به رقابت حساس خود ادامه دادند.

در پایان وقت اضافه اول با نتیجه 83 بر 83 باز هم کار به تساوی کشید ولی در پایان وقت اضافه دوم این شیمیدر بود که با نتیجه 92 بر 89 ذوب‌آهن اصفهان را مغلوب کرد، ‌در حالی که نماینده بسکتبال قم در بازی نیم‌فصل اول مرحله مقدماتی لیگ برتر نیز با حساب 84 بر 78 ذوب‌آهن را برده بود.

پیروزی بزرگ شیمیدر قم برابر ذوب‌آهن در هفته دهم لیگ برتر بسکتبال و در پایان یک بازی سراسر جذابیت و حادثه، در حالی رقم خورد که نیکولا پوپوویچ بازیکن پست سنتر اهل صربستان تیم شیمیدر با کسب 25 پوئن، امتیازآورترین بازیکن میدان لقب گرفت، ضمن اینکه عماد سلمانی ۱۷ امتیاز، مهراد آتشی ۱۳ امتیاز و رافی درغوکاسیان ۱۰ امتیاز برای شیمیدر به دست آوردند.

تیم بسکتبال شیمیدر قم با تکرار بردهای خود مقابل رقیب اصفهانی، صاحب نهمین برد این فصل لیگ برتر و ۱۹ امتیازی شد تا در مکان دوم جدول جایگاه خود را تثبیت کند، ضمن اینکه شاگردان مصطفی هاشمی ۱۰ بهمن در هفته یازدهم با شهرداری بندرعباس در سالن آزادی مسابقه می‌دهند.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/23793
اخبار مرتبط

نظرات شما