امیرآبادی مطرح کرد؛

سفرهای مخفیانه عراقچی به عمان برای مذاکره با آمریکا/ وزیر امورخارجه باید پاسخگو باشد

امیرآبادی گفت: برخی در داخل به نوعی القا می کنند که تیم بایدن تیم حلال مشکلات مردم ایران است که این‌گونه نیست البته ما خبرهایی داریم که رفت‌وآمدهایی می‌شود همین اخیراً خبری داشتم که عراقچی سفرهایی را مخفیانه عمان داشته آقای ظریف باید پاسخ دهد علت این سفرها چیست؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در سلسله برنامه های گرامیداشت دهه فجر طی سخنرانی در مسجد محله چهارمردان قم اظهار داشت:در طول ۴۲ سال زمام امور کاملاً در دست انقلابی‌ها و نیروهای دل‌سوخته انقلاب به‌خصوص در بخش قوه مجریه نبود و برخی از تفکرات غیرانقلابی باعث شده که در بخش‌هایی از کشور مشکلاتی را داشته باشیم و داریم هنوز با آرمان‌های امام و خواسته‌های رهبر معظم انقلاب فاصله‌داریم.

وی افزود: در دگران پهلوی در همه امور وابسته بودیم از وابستگی نمایندگان مجلس وابستگی به سفارتخانه‌های خارجی و وابستگی‌های اقتصادی و صنعتی و نظامی حضور مستشاران آمریکایی در بخش‌های مختلف کشور به‌خصوص در نیروهای نظامی و ارتش دریافت حق توحش توسط مستشاران آمریکایی در تهران و ایران که این‌ها باید بازگو شود اما متأسفانه یکی از مباحثی دروغین از دوران طاغوت امروز در فضای مجازی می‌بینیم که  توسط یک اتاق فکر اداره می‌شود و تولید و ارسال می‌شود و توسط خود داخلی‌ها بازنشر می‌شود بخش عمده این‌ها دروغ است.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: علاوه بر جنگ نظامی, اقتصادی و سیاسی اخیراً علیه ایران  دو جنگ شدید  راه افتاده ،جنگ سایبری و جنگ فضایی که اگر اتفاق بیفتد   از جنگ نظامی هم جلو زده می‌زند و باید مراقبت داشته باشیم از فضای مجازی و از مقایسه‌های نادرستی انجام می‌شود.

امیرآبادی تأکید کرد: آنچه مسلم است و موردتوجه باید قرار گیرد این است که دستاوردهایی که   انقلاب اسلامی داشته است بازگو شود در طول ۱۵ سال گذشته به‌خصوص از سال ۸۴ به بعد تا امروز میانگین رشد علمی ایران ۱۵ برابر دنیا بوده است.

فعالیت یک نوجوان دبیرستانی در سایت موشکی

نماینده مردم قم با اشاره به اینکه رشد علمی گاهی کند شده است گفت: به جهت اینکه برخی از مسئولین که روی کارآمدند اعتقادی به فکر ایرانی نداشتند حتی اشاره هم داشتند و در همین دولت هم مطرح کردند اگر اراده مسئولین هم بر این  رشد و این پیشرفت باشد قطعاً بهتر از این انجام شود قطعاً جوان ایرانی می‌تواند قله‌های سربلندی را خیلی زودتر از این‌ها طی کند در مسئله موشکی مشاهده کردیم.

وی عنوان کرد: دریکی از بازدیدهایی که از یکی از مراکز موشکی داشتم دیدم یک نوجوان دبیرستانی دریکی از مراکز موشکی مشغول کار بود وقتی از سردار در خصوص این نوجوان سؤال کردم  سردار گفت وی یکی از نخبگان است و خیلی اطلاعات و دانش بالایی دارد کشور ما  ظرفیت‌های منابع انسانی، زیرزمینی ، معدنی و  نفت و گاز  وجود دارد.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وقتی که کار دست افراد لیبرال مسلک می‌افتد هیچ اعتقادی به تفکر ایرانی ندارند برخی هم اعتقاددارند اما منافع حزبی و گروهی آن‌ها بر این است که نفت خام فروخته شود و کالا وارد شود زیرا سو آن‌ها و اطرافیانشان  در واردات است  در برخی از تحقیق و تفحص‌های مجلس به برخی از موارد برخورد می‌کنیم که حیرت‌آور است.


امیرآبادی تأکید کرد: ما معتقدم حزب دموکرات و جمهوری‌خواه آمریکا هر دو اساساً در دشمنی با جمهوری اسلامی ایران هیچ فرقی ندارند و روش‌های آن‌ها باهم متفاوت است  یک حزب با قلدری و زور علیه ایران فعالیت می‌کنند وعده‌ای باسیاست و با همان پنجه چدنی در دستکش مخملی اهداف خودشان علیه جمهوری اسلامی را از پیش می‌برند.

سپاه و ارتش شاهکار کردند

نماینده مردم قم خاطرنشان کرد: امروز توانمندی که نظام جمهوری اسلامی ایران در بخش دفاع به دست آورد باعث شد که دشمنان نتوانند علیه نظام جمهوری اسلامی حمله نظامی کنند ایران اکنون می‌تواند ناوهای آمریکا را در فاصله هزار و ۸۰۰ کیلومتری مورد هدف قرار دهد قدرت در علم و در فناوری است در طول این چند سال گذشته سپاه و ارتش شاهکار کردند وضعیت اطراف ایران وضعیت نرمال نبوده است و هرلحظه امکان داشت ترامپ کار خطایی انجام دهد اما با اقدامات بازدارنده سپاه و ارتش باعث شد که صلح پایدار شود و جنگی رخ ندهد .

وی تأکید کرد: اگر وضعیت ما مانند وضعیت دوران دفاع مقدس بود تا امروز بارها و بارها به ما حمله نظامی می‌شد اما این قدرتی که در نظام به وجود آمده است  باعث شد که دشمنان از حمله نظامی بترسند.

رفت و آمدهای مشکوک دولتی ها به عمان

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: برخی در داخل  به‌نوعی القا می‌کنند که تیم بایدن تیم حلال مشکلات مردم ایران است که این‌گونه نیست البته ما خبرهایی داریم که رفت‌وآمدهایی می‌شود همین اخیراً خبری داشتم که عراقچی سفرهایی را مخفیانه عمان داشته از آقای ظریف سؤال کردم که باید پاسخ دهد یا اخبار ما درست نیست که باید اصلاح شود که اعتقادداریم درست است پس این سفرها باید توضیح داده شود که برای چه است؟  این‌ها در پایان دولت دنبال چه هستند؟ این‌ها سؤال است که باید پاسخ داده شود آقای فریدون رفت برای چه بوده ؟در هر مذاکره ای باید حقوق و عزت ملت ایران در نظرگرفته شود و این‌ها حق مذاکره ندارند.

امیرآبادی بیان داشت: قم پشتیبان انقلاب است و اجازه نخواهد داد که افرادی ازجمله آقازاده‌ها به این انقلاب ضربه بزند ما مردم قم پای آرمان انقلاب اسلامی ایستاده‌ایم این انقلاب را انقلاب اسلامی می‌دانیم که ان شاالله پرچم این انقلاب توسط رهبر عزیزمان به دست صاحب اصلی سپرده خواهد شد.

وی افزود: آنچه امروز باید مراقبت کنم این است مراقب نفوذی‌های داخلی باشیم دشمن روش جاسوسی را در داخل جمهوری اسلامی ایران کاملاً عوض کرده است دیگر به دنبال جمع‌کردن خبر و اطلاعات نیستند این روش سنتی قدیمی است آن را هم انجام می‌دهند اما آنچه خیلی مهم است و امروز در دنیا در حال رخ دادن است ازجمله در ایران  مسئله نفوذ است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اتفاقاتی در برخی از سازمان‌ها و دستگاه‌ها در طول ۷ سال گذشته رخ‌داده نشان‌دهنده نفوذ زیاد دشمنان در دستگاه‌های دولتی است حتی در تیم مذاکره‌کننده برجام  نیز نفوذ کرده بودند.

مسئولین می توانند از من شکایت کنند

وی خاطرنشان کرد: گوشت کشور دست پسرخاله وزیر و پسر معاون وزیر است مرغ این کشور دسته پدر داماد رئیس‌جمهور است. تجهیزات پزشکی دست وابستگان آقای وزیر است اختلاس بانک  اختلاس  دست این‌ها است همه این حرف‌ها با سند و مدرک است و اگر دروغ است ‌ مسئولین می توانتد از من شکایت کنند البته نظام جمهوری اسلامی ایران قوام و ثبات دارد عده ای در این نظام افرادی دنبال برقراری عدالت هستند که اکنون پسر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در زندان باشد و معاون رئیس جمهور  و برادر معاون رئیس جمهور محاکمه شود قبل از انقلاب یکی از این محاکمه ها را پیدا نمی کنید که افرادی از خاندان پهلوی توسط قوه قضاییه وقت محاکمه شده باشد.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس در مسئله بودجه یکی از نکاتی که پافشاری کرد و کوتاه نیامد ارز 4200 است زیرا این ارز رانت آور است و زیرانداز 4200 به برخی‌ها داده می‌شود اما عملاً اجناس به مردم با ارز آزاد فروخته می‌شود و در این میان مابه التفاوت ارز در جیب رانت‌خواران می‌رود.

وی افزود: نکته دوم بحث مبارزه با اقداماتی است که دولت داشته اما از آن فساد بیرون  آمده مانند شرکت‌ها  افرادی داریم که در دولتی ۷۰ میلیون تومان حقوق می‌گیرند در بودجه مجلس جلو همه را بستیم۶۰ تا ۷۰ درصد از لایحه بودجه را که دولت داده بود را تغییر دادیم زیر ۱۶ هزار میلیارد تومان کسری داشت و با تغییرات کسری‌ها را جبران کردیم اما درنهایت بودجه رأی نیاورد و به دولت ارسال شد تا اصلاح شود دولت کاملاً بودجه را سیاسی بسته بود می‌دانیم دولت لایحه جدید نخواهد داد زیرا لجبازی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه برخی از دولتی‌ها در جلسات خصوصی به ما می‌گویند که ارز ۴۲۰۰ را حذف کنید اما در جلسات عمومی و در رسانه‌ها اعلام می‌کنند نباید ارز ۴۲۰۰ حذف شود متأسفانه دولت صداقت ندارد گفت: من اعتماد ندارم با اطلاعاتی دولت می‌دهد برای کشور تصمیم بگیرم دولت  صداقت ندارد.

امیرآبادی اضافه کرد : در خصوص شفافیت آرا باید گفت همه طرفدار شفافیت آرا هستند مگر نیز طرفدار مگر دروغ‌گوها باید مذاکرات مجلس و کمیسیون‌ها شفاف باشند مردم حق‌دارند بدانند که در جلسات هیئت‌رئیسه مجلس چه می‌گذرد در کمیسیون‌ها چه می‌گذرد.



انتهای پیام/170


http://qomefarda.ir/23946
اخبار مرتبط

نظرات شما