اظهار شعف «کوزوکو» از مرگ تدریجی یک بیمار مبتلا به کرونا + عکس

زینب موسوی که بدون پشتوانه حرفه‌ای به اینفلوئنسر و فردی تاثیر گذار در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است برای ماندن در جمع شاخ های مجازی و دیده شدن، به هر ریسمانی چنگ می‌زند و از تبلیغ و شوخی با لباس زیر زنانه گرفته تا اظهار نظرهای سیاسی که توسط برخی از افراد و جریان‌ها به او القاء می شود.

به گزارش قم فردا به نقل پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، رعایت اخلاق و اصول انسانی به عنوان دغدغه‌های همیشگی در جوامع مختلف مورد توجه بوده است. نگرانی از افت اخلاق و انسانیت و تنزل میزان پایبندی افراد به اصول اخلاقی و نتایج ناگوار آن موجب گردیده که این موضوع توسط نخبگان جامعه همیشه مورد توجه قرار گیرد.

متاسفانه در سال‌های گذشته به واسطه ساز و کار شبکه‌های اجتماعی و پدیده «دیده شدن به هر طریقی» اشخاص مختلفی با هدف کسب شهرت و ثروت با زیر پا گذاشتن بسیاری از چارچوب‌های اخلاقی و انسانی از روش‌هایی چون تولید دابسمش‌ها، به نمایش گذاشتن زندگی روزمره با تمام جزئیات، وارد کردن مخاطب به حوزه خصوصی و به اشتراک گذاشتن بی‌پرده احساسات و عواطف، تولید محتواهایی که به صورت رسمی و قانونی «تابو» و زیر پا گذاشتن قانون تلقی می‌شوند؛ تبدیل به شاخ مجازی شدند.

زینب موسوی یکی از هزاران شاخ مجازی این روزهای ماست که به واسطه شوخی‌پردازی در نقش یک پیرزن قمی با شخصیتی بددهن و خودخواه تا حدودی موفق به کسب شهرت در بین کاربران اینستاگرام شده بود. فعالیت‌های وی در کاراکتر «امپراطور کوزکو» تا جایی پیش رفت که با شرکت در مسابقه استندآپ کمدی خندوانه توانست شهرتی ملی کسب کند و رسانه ملی همچون گذشته پله ترقی و دیده شدن زینب موسوی را فراهم نمود.

زینب موسوی که بدون پشتوانه حرفه‌ای به اینفلوئنسر و فردی تاثیر گذار در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است برای ماندن در جمع شاخ های مجازی و دیده شدن، به هر ریسمانی چنگ می‌زند و از تبلیغ و شوخی با لباس زیر زنانه گرفته تا اظهار نظرهای سیاسی که توسط برخی از افراد و جریان‌ها به او القاء می شود؛ استفاده می‌کند. این شاخ مجازی قمی که تناقض گویی‌هایش در این روزها به اوج خود رسیده؛ روز گذشته در صفحه شخصی خود در توئیتر در واکنش به خبر ابتلای «علی رضوانی» خبرنگار صداوسیما به کرونا در اظهار نظری شنیع و غیرانسانی آرزوی مرگ این خبرنگار را نموده و می نویسد که " کاش دکتر از وضعیت رضوانی هی اطلاع رسانی کنن. بگن ریه‌اش چقدر درگیر شده، تنفسش چقدر سخته چطوره داره جون میده و اینا ..."

فارغ از دین و آیین خانم زینب موسوی این سوال پیش می‌آید که چطور یک فرد می‌تواند تا این حد نسبت به اصول انسانی و اخلاقی گریزان باشد که از شنیدن درد و رنج یک انسان مبتلا به کرونا خوشحال شود! رفتار و اظهار نظرهای اخیر ایشان که به نام شهروندان قمی در کشور شناخته می شود؛ آسیب‌های بسیاری به چهره مردم با اخلاق و مومن قم وارد نموده است و همچنان ادامه دارد.

http://qomefarda.ir/24070
اخبار مرتبط

نظرات شما