معاون هماهنگ کننده سپاه مطرح کرد؛

مرگ بر آمریکای متفاوت در تراکتورسازی تبریز/ ما میتوانیم و باید بتوانیم

سردار نقدی گفت: تمام پیچ و مهره، صفحات ریخته‌گری و غیره در مجموعه تراکتورسازی در حال فریاد زدن مرگ بر آمریکا هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی‌صبح امروز در افتتاح خط تولید تراکتورهای مدل ۴۱۲۰ و ۴۵۵ در کارخانه تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: اگر توانستیم ۴۲ سال در مقابل همه توطئه‌های رنگارنگ که شمارش آنها امکان‌پذیر نیست، بیایستیم و آنها را خنثی کنیم، به این خاطر است که فقط شعار نداده‌ایم بلکه عمل کرده‌ایم.

نقدی با بیان اینکه تمام پیچ و مهره، صفحات ریخته‌گری و غیره در مجموعه تراکتورسازی در حال فریاد زدن مرگ بر آمریکا هستند، گفت: تراکتورسازی ایران با انتخاب راهبرد درست “ما می‌توانیم و باید بتوانیم” پیش رفته و آن را در این افتخارات نشان دادند زیرا برای ملتی که استقلال یافته، هیچ چیز غیرممکن نیست.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بنده اگر اینجا هستم به خاطر عرض تشکر از تلاشگران خط مقدم تولید در مقابل جنگ تحمیلی اقتصادی است.

وی خاطرنشان کرد: اگر همه صنایع خط مشی این مجموعه را الگوی خود قرار دهند، قطعا پیروزی‌های بسیار درخشان‌تری پیش روی ملت بزرگ ایران قرار خواهد گرفت.

سردار نقدی متذکر شد: امید است تا همت بلند و عزم استوار برای تولید داخلی توسعه پیدا کرده و تعمیم به کارخانه‌های دیگر یابد.

وی تاکید کرد: بنده دست شما و کارگران این مجموعه را می‌بوسم که برای بومی‌سازی این صنعت همت کرده‌اید و از خداوند می‌خواهم تا اجر این کارتان را در زندگی‌تان جاری کند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی‌یادآور شد: شما قلب رهبری را خوشحال کردید و خداوند نیز قلب شما را شاد کند.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/24075
اخبار مرتبط

نظرات شما