امدادرسانی به ۱۷ حادثه دیده توسط امدادگران هلال احمر قم

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: در طرح ملی امداد و نجات نوروزی، ۱۷ حادثه دیده از خدمات امدادی امدادگران و نجاتگران استان بهره مند شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محمدرضا بهرامی امروز در گفت وگو با خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی تا ۶ فروردین ۱۴۰۰، ۱۰ مورد حادثه از قبیل ۷ مورد جاده ای، یک مورد خدمات حضوری، یک مورد صنعتی و کارگاهی و یک مورد کوهستان به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری هلال احمر گزارش شده است.

وی افزود: ۱۷ حادثه دیده شامل ۱۳ نفر در حوادث جاده ای، یک نفر حضوری، یک نفر در بخش صنعتی و کارگاهی و دو نفر در کوهستان از خدمات امداد و نجات هلال احمر بهره مند شده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم ادامه‌ داد: در این حوادث ۳۰ نیروی عملیاتی حضور داشتند و ۳ مورد عملیات رهاسازی انجام شده است.

وی بیان کرد: در طرح نوروزی ۱۴۰۰، ۹ پایگاه امداد جاده ای و ۲۲ خودرو در سراسر استان به صورت آماده باش آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

بهرامی با بیان اینکه ۶۰ نفر روز از امدادگران در این طرح به کار گرفته شده اند خاطرنشان کرد: در اجرای طرح های نوروزی از به روزترین تجهیزات خودرویی، امدادی و ارتباطی جهت ارائه خدمات بهتر به مردم استفاده شده است.

طرح ملی امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال احمر استان قم همزمان با سراسر کشور از ۲۵ اسفند ۹۹ آغاز و تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/24805
اخبار مرتبط

نظرات شما