رئیس مؤسسه خاتم مطرح کرد؛

پشتیبانی از خانواده‌ها و مانع زدایی در ازدواج جوانان مهم‌ترین مطالبه از مسئولان در سال جدید

رئیس مؤسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی خاتم گفت: پشتیبانی از خانواده‌ها و مانع زدایی در ازدواج جوانان مهم‌ترین مطالبه از مسئولان در سال جدید است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

سید محمد حسین چاوشیان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به آغاز سال جدید اظهار داشت: سال 1400 که به فرموده رهبر انقلاب سال تولید پشتیبانی مانع زدایی ها نام گذاری شده است، باید با محوریت پشتیبانی از خانواده‌ها و مانع زدایی در امر ازدواج جوانان همراه باشد.
وی با بیان اینکه خانواده به‌عنوان مهم‌ترین نهاد اجتماعی در سال‌های اخیر با بحران‌های مختلف اقتصادی و فرهنگی مواجه شده است، تأکید کرد دولت مردان در سال جدید باید محوریت برنامه‌ها و اقداماتشان بر اساس حمایت و پشتیبانی از خانواده‌ها صورت پذیرد.
مدرس حوزه و دانشگاه در ادامه با اشاره به مشکلات پیشروی ازدواج جوانان گفت: مانع زدایی از امر ازدواج جوانان مستلزم همراهی دولت مجلس و سایر نهادهای مرتبط می‌باشد که با برنامه‌ریزی و هدفمندسازی اقدامات در این زمینه موانع را برطرف نمود و با ایجاد فضای کسب و کار و تولید، مانع زدایی از اشتغال جوانان و در نهایت معاش خانواده‌ها را تأمین و فراهم کرد.
چاوشیان با اشاره به لزوم خانواده محوری و پیوست فرهنگی در نهادها و سازمان‌های دولتی گفت: امیدواریم با پشتیبانی از خانواده‌ها و توجه به اقتضائات فرهنگی و اقتصادی، شاهد تغییر نگرش به نهاد مقدس خانواده در عرصه‌های اجتماعی و نهایتاً کاهش آسیب‌ها در سال پیشرو باشیم.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/24833
اخبار مرتبط

نظرات شما