در روزهای کرونایی؛

نظارت مستمر بر نظافت و ضدعفونی بوستان‌های شهر

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم بر نظارت مستمر بر نظافت و ضدعفونی بوستان‌های شهر تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، پیام جوادیان با اشاره به اقدامات و عملکرد فنی سازمان پارک‌ها در ایام نوروز، اظهار داشت: در ایام قبل از سال نو گل‌کاری باغچه‌ها جزو اولویت‌های سازمان پارک‌ها بود و همچون سال‌های گذشته با قوت این کار انجام شد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه در آستانه نوروز شست‌وشوی مبلمان شهری، وسایل بازی کودکان، رنگ‌آمیزی فضاها، نظافت و تجهیز سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها، رفع نقص در مبلمان پارکی و وسایل بازی کودکان، تجهیز سرویس‌های بهداشتی و… انجام شد، ابراز کرد: فضای سبز و بوستان‌ها در ایام نوروز برای پذیرایی از شهروندان آماده شد.

جوادیان تصریح کرد: در لیست‌های کشیک در شیفت‌های صبح و عصر از عرصه‌ها بازدید می‌کردیم و تیم‌های اجرایی نیز نسبت به کنترل نظافت و تکمیل باغچه‌های خالی و نظافت نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی و ضدعفونی فضاهای بوستان‌ها نظارت کردند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به دستوراتی که ابلاغ‌شده بود برای جلوگیری از چادرخواب از اسکان مسافرین در قالب چادر در فضای سبز شهر نیز جلوگیری به عمل آمد و با توجه به وضعیت پیش‌آمده مشکل زیادی نداشتیم و تیم اجرایی این موضوع را تحت کنترل داشتند.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/24836
اخبار مرتبط

نظرات شما