دبیر محفل ادبی گوهرشاد؛

هدف محفل ادبی گوهرشاد ارتقای شعر آیینی و رضوی است

دبیر محفل ادبی گوهرشاد گفت: هدف محفل ادبی گوهرشاد ارتقای شعر آیینی و رضوی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، عاطفه جوشقانیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به برگزاری اولین جلسه محفل ادبی گوهرشاد در سال جدید اظهار داشت: محفل ادبی گوهرشاد زیر نظر انجمن شعر رضوی آستان قدس رضوی در قم فعالیت می کند که بخش شعر خواهران انجمن است .

وی ادامه داد: این محفل سه شنبه های دوم هر ماه در مقبره پروین اعتصامی برگزار می شود که این ماه به دلیل این که دومین سه شنبه در ایام تعطیلات عید نوروز بود در سومین سه شنبه ماه برگزار شد.

هدف محفل ادبی گوهرشاد ارتقای شعر آِیینی و رضوی است

جوشقانیان بیان داشت: به علت قرار داشتن در ایام شعبانیه موضوعات این هفته محفل در خصوص اشعار مهدوی، بهاریه و دو موضوع ثابت همیشگی یعنی شعر رضوی و حضرت معصومه بود.

وی ابراز داشت: در این مراسم شاعران بین المللی ، ملی و استانی    از مشهد، تهران و افغانستان در کنار شاعران قمی حضور داشتند.

دبیر محفل ادبی گوهرشاد تصریح کرد: هدف از برگزاری این محفل این است که یک پایگاه مشخص دائمی باشد تا به ترویج و گسترش شعر بانوان کمک کنیم و  علاوه بر این شعر آِیینی و رضوی را ارتقا بدهیم.

هدف محفل ادبی گوهرشاد ارتقای شعر آِیینی و رضوی است

وی خاطر نشان کرد: کارشناس؛ مهمان این هفته خانم انسیه سادات هاشمی از شاعران ملی کشورمان بود که به موضوعات خوبی در جلسه اشاره کرد.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/24997
اخبار مرتبط

نظرات شما