دبیر جمعیت ایثارگران استان قم در گفتگو با قم فردا:

آیت‌الله رئیسی شخصیتی است که می‌تواند کشور را از گرداب مشکلات نجات دهد

دبیر جمعیت ایثارگران استان قم با اشاره انتخابات ریاست‌جمهوری در خردادماه امسال، گفت: آیت‌الله رئیسی شخصیتی است که می‌تواند کشور را از گرداب مشکلات نجات دهد.

 حمید اورعی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، باتوجه‌به مشکلاتی که دولت فعلی برای مردم به وجود آورده راهی نداریم تا از یک گزینه وحدت‌آفرین کارآمد مقتدر و محبوب حمایت کنیم.

وی ادامه داد: شخصیت آیت‌الله رئیسی به‌گونه‌ای است که می‌تواند کشور را از گرداب مشکلات نجات داده و خسارت‌های سنگینی را که این دولت بر کشور و مردم شریف ایران اسلامی وارد کرده جبران نماید.

اورعی بیان داشت: اولویت ما در جمعیت ایثارگران استان قم مسئله انتخابات ریاست‌جمهوری بوده و در حال حاضر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نسبت به سازماندهی منسجم و تشکیل جلسات آگاهی‌بخشی و بصیرتی در سطوح محلی منطقه‌ای و اقشار مختلف استان قم مردم را به حضور حماسی در انتخابات ۲۸ خردادماه دعوت می‌نماییم.

وی افزود: چراکه حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی ضامن امنیت اقتدار و عزت کشور خواهد بود و امیدواریم حضرت آیت‌الله رئیسی هم بپذیرند که در این رقابت مهم شرکت نموده و دل مردم آسیب‌دیده از این بی‌تدبیری‌ها را شاد نمایند در غیر این صورت هم مردم دچار سردرگمی خواهند شد و هم آرایشات سیاسی جبهه انقلاب با چالش‌های جدی مواجه می‌شود

 

 

 




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/25214
اخبار مرتبط

نظرات شما