وعده جنجالی کاندیدای ریاست جمهوری ۱۴۰۰ درباره کرونا

نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام نامزدی برای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه رجل سیاسی هستم و تایید صلاحیت خواهم شد، گفت: تصمیم گرفته‌ام در جایگاه ریاست جمهوری در خدمت نظام و مردم باشم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،«شاهین محمدصادقی»، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی روز گذشته در نشست خبری از کاندیداتوری خود در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داده است.

 صادقی در این نشست از یک وعده انتخاباتی هم رونمایی کرد. او گفت: اگر رئیس جمهور شوم بیماری کرونا را طی شش ماه جمع خواهم کرد. اگر رئیس جمهور شدم تا پایان سال ۱۴۰۰ خواهیم توانست شرایط بسیار بهتری ایجاد کنیم. اعمال محدودیت‌ها و بستن مغازه‌ها و بازار و اصناف گران‌ترین روش کنترل بیماری است زیرا وقتی مغازه‌ای بسته شود، دیگر درآمدی نخواهد داشت که هزینه‌های خود را تامین کند.  

وی با بیان اینکه در برخی موارد لازم است اصناف تعطیل شود افزود: با این حال این راه حل بهترین راه نیست و آخرین راه است. برخی تصمیمات حتی خلاف نظر وزیر بهداشت بوده و کسانی بیرون از این وزارت در لایه‌های سیاسی دولت برای اینکارها تصمیم می‌گیرند.  

نماینده پیشین مجلس درباره فراهم کردن واکسن در دولت خود گفت: درباره واکسن نیز تمام ظرفیت داخلی کشور باید برای تولید به کار گرفته شود تا واکسن در اختیار مردم باشد زیرا هرقدر هم که برای تولید واکسن هزینه شود باز هم از خرید واکسن ارزان‌تر است چرا که هیچکس نمی‌داند که تأثیر واکسن‌ها دائمی است یا باید تمدید شد و گفته می‌شود که هر شش ماه باید واکسیناسیون مجدد انجام شود و ارز بسیار زیادی خارج خواهد شد. اما در مورد واکسن خارجی نیز اگر بتوانیم باید واکسن معتبر خارجی را با همان شرایطی که رهبر معظم انقلاب اعلام کردند وارد کنیم.  



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/25254
اخبار مرتبط

نظرات شما