کارشناس ارشد دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفتگو با قم فردا:

مردم واکسیناسیون کرونا را جدی بگیرند / بهترین واکسن، اولین واکسن است

کارشناس ارشد دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان این‌که مردم واکسیناسیون کرونا را جدی بگیرند، گفت: بهترین واکسن، اولین واکسن است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  واکسیناسیون کرونا در کشورمان با رعایت شرایط آسیب‌پذیری و سنی در هفته‌های اخیر با جدیت در حال انجام است.
بر اساس سند ملی واکسیناسیون افراد پرخطر در حال انجام است و هم‌اکنون افراد بالای 70 سال در لیست واکسیناسیون قرار دارند.
در این میان برخی از افراد در جامعه اعتقادی به دریافت واکسن کرونا ندارند و در برخی موارد آن را مضر نیز می‌دانند از همین رو با حسن محمدی کارشناس ارشد بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اهمیت واکسیناسیون در کشور اظهار داشت: برای راحت شدن از شر این ویروس منحوس راهی جز واکسیناسیون سراسری نیست.
محمدی افزود: ایمنی که افراد بعد از مبتلا شدن به این ویروس در بدنشان ایجاد می‌شود بسیار پایین‌تر از ایمنی است که بعد از تزریق واکسن در بدن افراد ایجاد می‌شود به همین علت چاره‌ای جز دریافت واکسن کرونا برای در امان بودن از این بیماری نیست.
وی بیان داشت: تمام واکسن‌هایی که وارد می‌شود زیر نظر وزارت بهداشت است و نباید در تزریق آن تردیدی به خودمان بدهیم.
کارشناس ارشد دانشگاه علوم پزشکی تهران تأکید کرد: در ماه‌های پیش رو نیز باید مردم همچنان اصول بهداشتی را رعایت کنند تا چرخه این ویروس برای همیشه با واکسیناسیون سراسری از بین برود.


انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/26108
اخبار مرتبط

نظرات شما