در سایه سکوت و انفعال وزیر ارشاد؛

خون رنگین خبرنگاران صداوسیما بازهم نمایان شد

تبعیض و نابرابری این بار در واکسیناسیون کرونا برای خبرنگاران رخ‌داده به‌طوری‌که ۳ هزار نفر از خبرنگاران و دست‌اندرکاران صداوسیما که قرار است انتخابات ریاست‌جمهوری را پوشش بدهند، واکسن کرونا دریافت کرده‌اند که جای سؤال‌های زیادی را باقی گذاشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،تبعیض و نابرابری؛ اقدامی زشت و ناپسند، حال این تبعیض در یک خانواده رخ دهد یا در جایی دیگر؛ تفاوتی ندارد هرجایی که باشد موجب ناراحتی و دلسردی شده و همه را یاد این جمله معروف می‌اندازد که " خون آن‌ها رنگین‌تر است".

این تبعیض و نابرابری این بار در واکسیناسیون کرونا برای خبرنگاران رخ‌داده به‌طوری‌که ۳ هزار نفر از خبرنگاران و دست‌اندرکاران صداوسیما که قرار است انتخابات ریاست‌جمهوری را پوشش بدهند، واکسن کرونا دریافت کرده‌اند که جای سؤال‌های زیادی را باقی گذاشته است.

نخست این‌که پوشش انتخابات در سراسر جهان خواهد بود یا تنها در ایران که سه هزار نفر برای این مهم در صداوسیما واکسن دریافت می‌کنند که آماری که به شدت زیاد و شبهه‌ناک است.

در واقع نیاز است که اسامی این افراد منتشر شود به‌خصوص که شائبه‌های زیادی در این زمینه وجود دارد، حال بگذریم که بسیاری از بازیگران، سلبریتی‌ها و ... واکسن دریافت کرده‌اند.

نکته بعدی که حائز اهمیت است این است که آیا پوشش خبری این رخداد عظیم تنها توسط این خبرنگاران محترم صورت می‌گیرد شاید مسئولان وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران را با کره شمالی اشتباه گرفته‌اند که تنها چند رسانه دولتی تلویزیونی دارد.

موضوع مهم بعدی اقبالی است که مردم به رسانه‌های برخط و خصوصاً مجازی دارند، خود این موضوع نشان می‌دهد که خبرنگاران این رسانه‌ها نه‌تنها بیشتر از خبرنگاران جام‌جم در معرض خطر قرار دارند بلکه باید به لحظه اخبار را برای مخاطبان مخابره کنند.

فاجعه‌بارتر این‌که وزیر محترم ارشاد تاکنون در این زمینه اظهار نظری نکرده و حقوق عادی خبرنگاران دیگر رسانه‌ها - به جز رسانه کم‌رونق صداوسیما - را مطالبه نکرده است.

به‌هرحال بی‌عدالتی و نابرابری چهره زشت خود را بار دیگر در واکسیناسیون کرونا نشان داد باشد که درس بگیریم ...

انتهای پیام/

 

http://qomefarda.ir/26186
اخبار مرتبط

نظرات شما