کسب ۲ مدال ارزشمند فرنگی کاران قم در جام قهرمانان ترکیه

رئیس هیات کشتی قم گفت: مهدی جواهری و امیر عبدی دو فرنگی کار جوان قم در مسابقات بین المللی جام قهرمانان ترکیه به ترتیب موفق به کسب گردن‌آویز برنز و طلا شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، هادی علیایی  افزود: تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ظهر روز پنجشنبه ۶ خردادماه جاری با حضور چهار نماینده از استان قم راهی استانبول شد که حاصل این اعزام برای کشتی قم کسب ۲ مدال ارزشمند بود.

وی ادامه داد: دررقابت های بین المللی کشتی جام قهرمانان ترکیه  امیر عبدی در مسابقات وزن ۷۲ کیلوگرم در رویارویی با رقبای خود فاتح سکوی نخست شد و مدال طلا را تصاحب کرد.

رئیس هیات کشتی قم،‌ با بیان اینکه تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان با حضور ۹ ورزشکار در این رقابت ها حضور دارد، اظهار داشت: محمدمهدی جواهری نیز در این رقابت ها با بالا رفتن از سکوی سومی این پیکارها مدال برنز وزن ۵۵ کیلوگرم را از آن خود کرد.

علیایی افزود: محمدمهدی جواهری در وزن ۵۵ کیلوگرم و امیر عبدی در وزن ۷۲ کیلوگرم به عنوان ورزشکار، روح اله میکائیلی و مهدی علیزاده به عنوان سرمربی و مربی هدایت تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران در این رقابت‌ها بر عهده دارند.

رقابت های بین المللی کشتی جام قهرمانان ترکیه از هفته خردادماه  در استانبول آغاز شده و امروز نهم  خردادماه به پایان می رسد.

وی همچنین در ادامه با اشاره به اعزام تیم کشتی آلیش فری استایل قم به مسابقات قهرمانی کشور در سرخس گفت: در این مسابقات پنج کشتی گیر از قم در اوزان مختلف حضور دارند.

علیایی افزود: علیرضا فرهنگیان در وزن ۶۰ کیلو گرم، مجید دیوسالار در وزن ۷۰ کیلو گرم ، اسلام شکوهی راد در وزن۸۰ کیلو گرم ، مهدی نوروزی در وزن ۱۰۰کیلو گرم  و داوود یارجانعلی در وزن مثبت ۱۰۰کیلو گرم دراین رقابت ها به مصاف رقیبان خود می روند.

رئیس هیات کشتی قم ادامه داد: جواد عباسی به عنوان مربی مسئولیت فنی این تیم را به عهده دارد.

وی،‌ همچنین با اشاره به  برگزاری سومین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان اردبیل گفت: در ادامه مراحل آماده سازی تیم کشتی فرنگی جوانان کشور این اردو از روزهای ۱۱ تا ۲۱ خردادماه برگزار می شود، که در آن پنج فرنگی کار قم حضور دارند.

علیایی افزود: محمدمهدی جواهری در وزن۵۵ کیلوگرم ، محمد جانقلی در وزن۶۰ کیلوگرم، محمدامین جبالی فر در وزن۶۳ کیلوگرم، امیر عبدی در وزن ۷۲ کیلوگرم، صادق عبدالهی در وزن ۹۷ کیلوگرم و همچنین روح‌الله میکائیلی سرمربی این تیم، نمایندگان قم در این اردو هستند.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/26343
اخبار مرتبط

نظرات شما