پیشنهاد لیگ ستارگان قطر را قبول نکردم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره مسائل مختلف این تیم و پیشنهادش از لیگ ستارگان قطر توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین این تیم اظهار کرد: تعطیلی یک هفته‌ای داشتیم و خیلی هم لازم بود. بعد از یک سال توانستیم بازیکنان را یک هفته تعطیل کنیم تا استراحت داشته باشند.  تعطیلات هم اجباری بود و به خاطر بازی‌های تیم ملی به بازیکنان استراحت دادیم. بازیکنان فشار زیادی را در این یک سال متحمل شدند و برنامه فشرده‌ای از جمله بازی‌های فصل قبل، لیگ برتر فوتبال، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا را  پشت سر گذاشته بودند. اکنون سومین جلسه تمرین است که دنبال می‌کنیم و برنامه خوبی داریم که به شرایط مسابقات برگردیم. ان شاءالله خودمان را برای لیگ آماده کنیم.

گل محمدی درباره این که هر روز حکم جدیدی علیه باشگاه پرسپولیس صادر می‌شود، گفت: ما دوست داریم که همه تمرکزمان روی تمرینات و مسابقات باشد، اما این مسائل برای تیم، مربیان و  بازیکنان آزاردهنده است. در هر صورت این مشکلات قبلا بوده و اکنون هم  از لحاظ مبلغ  بیشتر شده است و فشار بر تیم وارد می‌کند. خیلی از این فشار‌ها را بازیکنان تحمل کردند تا باشگاه به مشکل برنخورد. بازیکنان ماه‌ها بود که پول نگرفته بودند که باشگاه بتواند بدهی‌های خود را بدهد و با مشکل مواجه نشود. آن‌ها خیلی از خود گذشتگی داشتند و فشار زیادی را تحمل کردند تا مشکلات باشگاه مرتفع شود. واقعا باید از بازیکنان تشکر کرد که این مشکلات را توانستند تحمل کنند. به هر حال بازیکنان ظرفیتی دارند، به خصوص زمانی که به آخر فصل نزدیک می‌شویم حساسیت مسابقات و فشردگی بازی‌ها بیشتر می‌شود. امیدوارم فکر اساسی برای حل مشکلات کنند.  
بازیکنان برای تمدید قرارداد خود مشکلاتی دارند

سرمربی پرسپولیس درباره وضعیت تمدید قرارداد بازیکنان گفت: ما باید برنامه خوبی داشته باشیم تا بتوانیم فصل بعد تیم خوبی  تشکیل بدهیم. به هر حال مسابقات باشگاه‌های آسیا شوخی بردار نیست و حساسیت و سختی کار این مسابقات بیشتر از رقابت‌های دیگر است. ما باید با تیم کامل و آماده به این مسابقات برویم و تیمی که بتواند انتظارات را برآورده کند. از اکنون باید به فکر آن بازی‌ها باشیم. برنامه‌ای داشتیم تا با بازیکنان فعلی تمدید کنیم و نامه به باشگاه زدیم و علاوه بر این با بازیکنان صحبت کردیم. در هر صورت صحبت‌های خوبی بود و  خیلی از بازیکنان هم دوست دارند در تیم پرسپولیس باشند، اما آن‌ها یک سری مشکلات دارند که باید رفع شود.
بازیکنان پرسپولیس پیشنهادات خوبی از لیگ های داخلی و خارجی دارند

او افزود: تعامل بین بازیکنان و باشگاه باید وجود داشته باشد که ان شاءالله با یک تیم خوب راهی مسابقات شویم. البته کار سخت و دشواری است. در هر صورت این بازیکنان خوب و باکیفیت هستند و خواهان زیادی دارند؛ از لیگ‌های داخلی و خارجی پیشنهادات خوبی به آن‌ها می‌رسد. ما باید برنامه ریزی خوب  و جلساتی داشته باشیم تا بتوانیم با بازیکنان ادامه همکاری بدهیم. ما با همه بازیکنان از جمله کنعانی زادگان برای تمدید قراردادشان صحبت کردیم.  
ما به هر ساز سازمان لیگ فوتبال رقصیدیم

گل محمدی درباره زمان برگزاری بازی سوپرجام گفت:  ما یک سال است که در بحث برنامه ریزی مسابقات اذیت می‌شویم. به هر سازی که سازمان لیگ زده است، رقصیدیم و همه کار کردیم. مسابقات پرفشاری داشتیم و هر برنامه‌ای را اجرا کردیم. در باتلاق زمین نساجی با آن شرایط آب و هوایی بازی کردیم. اکنون هم انتظار داریم مساوات و برابری برقرار باشد و در لیگ ما این مسائل باید وجود داشته باشد. ما دنبال این نیستیم که همه مسائل به نفعمان باشد، اما این طور نباشد که همیشه برنامه‌ها به ضرر ما رقم بخورد. ۶ بازیکن تیم ملی داریم و روز ۳۰ خرداد ماه برای ما بازی گذاشتند، اما تیم‌های دیگر یک بازیکن تیم ملی دارند و بازیشان را روز ۳۱ خرداد ماه گذاشتند. ملی پوشان ما با خستگی زیاد روز ۲۶ خرداد ماه به تیم اضافه می‌شوند، اما تیم‌های دیگر بازیکنانشان یک هفته استراحت کرده‌اند. بازیکنان ما بعد از تعطیلی مسابقات در تمرین تیم ملی حضور داشته‌اند و فشار زیادی را تحمل می‌کنند.  
نمی دانم چطور حرف بزنیم که جریمه نشویم

سرمربی پرسپولیس بیان کرد: آیا آن‌ها استراحت نمی‌خواهند؟! اصلاً نمی‌گویم استراحت، آن‌ها نباید با ما  تمرین داشته باشند؟ چرا همیشه تیم ما باید از تیم‌های دیگر زودتر بازی کند؟ نمی‌خواهم از کلماتی استفاده کنم که جریمه شوم، جریمه کردنشان هم خوب است. ۱۰، ۲۰، ۷۵ و ۱۰۰ میلیون تومان جریمه می‌کنند. نمی‌دانم چطور حرف بزنیم که جریمه نشویم و حقمان را هم بگیریم.
ماهیت فوتبال و لیگ را زیر سوال نمی برم

گل‌محمدی درباره این که گفته می‌شود برخی نتایج داخل زمین رقم نمی‌خورد، اظهار کرد: نمی‌خواهم ماهیت فوتبال و لیگ را زیر سوال ببرم. ما همواره دنبال عدالت بوده‌ایم و می‌گوییم مسابقات و داوری‌ها عادلانه باشد. اگر همه چیز عادلانه باشد دنبال داستان نمی‌رویم. همواره به هواداران و فوتبال احترام گذاشته‌ایم و به برنامه‌ریزی مسابقات هم احترام گذاشته ایم، اما باید عدالت برقرار باشد؛ چرا همیشه فشار روی تیم ما است؟ اگر اکنون حرفی بزنم برجسته می‌شود و داستان درست می‌کنند.

او خاطر نشان کرد: روی سخن من با سهیل مهدی است. تو را به خدا در برنامه‌ریزی‌ها نگاه کنید که تیم‌های مدعی کدام یک زودتر و کدام یک دیرتر بازی کرده‌اند. در برنامه‌ریزی‌ها مساوات و عدالت برقرار باشد. شرایط ما و رقیب ما یکی باشد. این انتظار زیادی نیست. زمانی هم که صحبت می‌کنیم، دوستان می‌گویند فلانی شلوغش کرده است، اما این گونه نیست ما فقط به دنبال عدالت هستیم.  

سرمربی پرسپولیس درباره  این که از لیگ ستارگان قطر پیشنهاد داشته است، گفت: نمی‌خواهم زیاد در مورد این مسئله حرف بزنم. پیشنهادی بود که در هر صورت با توجه به شرایط حساس تیم و مسابقاتی که داشتیم از آن‌ها تشکر کردم و جوابم منفی بود.  

گل‌محمدی درباره این که می‌تواند از پرسپولیس جدا شود و به قطر برود، اظهار کرد: به نظرم زیاد درباره این موضوع حرف نزنیم بهتر است.
رادوشوویچ باید زودتر به ایران برگردد

او درباره وضعیت رادوشوویچ، دروازه‌بان ناراضی پرسپولیس خاطرنشان کرد: او دیروز و روز قبلش اجازه داشت در تمرینات حضور نداشته باشد، اما امروز باید می‌آمد و پیگیر قضیه هم هستیم. اکنون یک دروازه‌بان جوان از بیرون آمده و با ما تمرین می‌کند. مشکلات وجود دارد و باید در داخل باشگاه حل شود. رادوشوویچ دروازه‌بان خوب و مهره مهمی برای ما است. او باید برگردد و با تیم تمرین کند. باید این مشکلات حل شود و من به سمیعی هم گفته‌ام که این مشکلات را داریم.  با رادوشوویچ صحبت می‌کنم تا زودتر برگردد.  
اعزام تیم ملی فوتبال بدون بازی تدارکاتی  به بحرین جای سوال دارد

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال درباره  بازی‌های تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی در بحرین گفت: تیم خوبی داریم و دستمان پر است و می‌توان تاکتیک‌ها و سیستم‌های مختلفی داشته باشیم. تنها نگرانی که در مورد تیم ملی دارم این است که بازی تدارکاتی نداشتیم و تیم ملی از این نظر عقب است. خوشبختانه بازی اول ما با هنگ‌کنگ است و این مسابقه می‌تواند بازی تدارکاتی باشد تا از آن خوب استفاده کنیم، اما نمی‌دانم تیم ملی چرا بدون بازی تدارکاتی به بحرین رفت. این برای من جای سوال دارد. امیدوارم تیم ملی با اسکوچیچ از این مرحله صعود کند، زیرا صعود و موفقیت تیم ملی برای ما فوتبالی‌ها و همه کسانی که کنار فوتبال هستیم خوب است.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/26464
اخبار مرتبط

نظرات شما