برزیل بی رقیب پیش می‌تازد (عکس)

تیم ملی برزیل با کسب برتری 0-2 مقابل اکوادور یک گام دیگر به صعود به جام جهانی 2022 نزدیک تر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، شاگردان تیته که در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 عملکرد فوق العاده ای داشته و تا پیش از تقابل با اکوادور موفق به کسب چهار پیروزی از چهار مسابقه خود شده بودند، در این دیدار نیز به سه امتیاز دست یافتند تا در مسیر صعود زودهنگام به رقابت های قطر 2022 قرار بگیرند.

 

سلسائو در نیمه اول مالک توپ و میدان بوده و چند موقعیت نیز روی دروازه اکوادور خلق کرد، اما در نهایت موفق به باز کردن دروازه این تیم نشد و دو تا با قبول تساوی بدون گل راهی رختکن شدند. اما فشار تیم ملی برزیل در نیمه دوم و در دقیقه 65 بالاخره جواب داد و این تیم به گل رسید. روی حرکت تماشایی نیمار و ارسال او در سمت چپ به ریچارلیسون، این مهاجم قدبلند با ضربه ای دقیق موفق شد گل اول برزیل را وارد دروازه اکوادور بکند.

 

در حالیکه به نظر می رسید این دیدار با همین نتیجه رو به پایان است، برزیل در اوقات اضافی صاحب یک ضربه پنالتی شد. ضربه او نیمار را دروازه بان اکوادور گرفت، اما او از خط جلوتر آمده بود و در تکرار این بار نیمار موفق شد دروازه حریف را باز بکند تا در نهایت برزیل در این دیدار با نتیجه 0-2 به برتری دست یافته و با اقتدار در صدر جدول گروه قرار بگیرد.

 

 

 

 

  •  


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/26492
اخبار مرتبط

نظرات شما