افتتاح ستاد تبلیغاتی ابراهیم رئیسی در قم

ستاد انتخاباتی جامعه گردشگری. هنرمندان، دانشجویان جمعیت ایثارگران قم افتتاح شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،   حمید اورعی دبیر جمعیت ایثارگران استان قم در مراسم افتتاحیه گفت: در این زمان شرکت در انتخابات درست مانند دفاع مقدس است و همه باید با ایثار و ازخودگذشتگی تلاش کنیم تا با افزایش مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح ریشه فساد و ناکارآمدی را از بین ببریم و وضعیت کشور را اصلاح کنیم.

وی با بیان اینکه  سید ابراهیم رئیسی  تنها با هدف نجات کشور از وضع موجود آمده است افزود: باید همه ما با هر توان و ظرفیتی که داریم سعی کنیم در این دوره کاندیدای اصلح که از دید ما  آیت‌الله رئیسی  است با رأی بالایی انتخاب شود.

وی افزود: رقبای آیت‌الله رئیسی سعی دارند با عملیات روانی انتخابات را به دور دوم بکشانند اما به فضل الهی این اتفاق نخواهد افتاد و مردم هم آگاه و هوشیارند و تحت‌تأثیر این فریبها قرار نخواهند گرفت .
وی از  پیشگام شدن  جامعه گردشگری استان در برپایی ستاد  تقدیر و تصریح کرد: در طول دوران کرونا شاهد بودم که فعالان گردشگری استان با چه مشکلاتی مواجه هستند وامروز هم که کشور به حضور شان احتیاج دارد به خوبی پای کار آمده اند تا کمک کنند فرد اصلح انتخاب شود.

 همچنین در این مراسم کوروش زارعی، هنرمند و بازیگر ارزشی و انقلابی کشور  گفت:  امروز درست مثل سال 61 هجری قمری زمان حمایت از ولایت  است همه کسانی که دوست داشتند زمان امام حسین علیه السلام می بودند و یاریش می کردند این دوره از انتخابات درست مثل زمان امام حسین حضورمان موثر است و ما باید مردم را به دادن رای ترغیب کنیم تا اقتدار نظام بالا برود.

وی با ابراز تاسف از حرکت برخی سلبریتی ها در فضای مجازی تصریح کرد:  وظیفه اصلی جامعه هنرمندان انقلابی این است که افزایش مشارکت مردمی در این دوره از انتخابات دشمنان  و کسانی را تفکر براندازی را دنبال می کنند  نا امید کنیم.

وی بیان کرد : ما باید برای اقتدار ایران اسلامی در این جبهه که  انتخابات است بجنگیم تا بار دیگر اقتدار نظام اسلامی ایران را بعد از سال 57 بار دیگر به تصویر بکشانیم.
 
گالری عکس
http://qomefarda.ir/26708
اخبار مرتبط

نظرات شما