مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم خبر داد:

تشکیل ستادهای ملی قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی

حجت الاسلام شعبان زاده گفت: قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی در ۳۱ استان کشور رابط دارد؛ چند ستاد ملی در این ایام از سوی این قرارگاه تشکیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت الاسلام مرتضی شعبان زاده در نشست خبری با عنوان «روحانیت؛ صدای مردم ایران» ضمن تبریک دهه کرامت گفت: راهبرد اساسی قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی پس از برگزاری انتخابات پیگیری مطالبات مردمی و عملیاتی شدن شعارهای انتخاباتی نامزد منتخب ملت است.

وی افزود: این قرارگاه کارگروهی است با ویژه «احصاء وعده ها» که با حضور جوانان این کشور تشکیل شده و به رئیس جمهور آینده با نظارت بر عملکرد وی کمک رسانی می کند.

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان قم خاطرنشان کرد: قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی در ۳۱ استان کشور رابط دارد؛ چند ستاد ملی در این ایام از سوی این قرارگاه تشکیل شده است.

وی گفت: از ۲۹ خرداد همه اعضای این قرارگاه صدای مردم خواهند بود.

حجت الاسلام شعبان زاده بیان داشت: برای همه نامزدهای انتخابات آرزوی موفقیت داریم؛ اما از بداخلاقی هایی که از سوی برخی کاندیداهای خاص شد گله مندیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی بتواند به یاری خداوند بتواند برنامه های خود را به خوبی پیش ببرد قطعاً در چهار سال آینده، دغدغه مشارکت پایین در انتخابات را نخواهیم داشت.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/26841
اخبار مرتبط

نظرات شما