ارتباطات قم برای برگزاری انتخابات الکترونیک پایدار است

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات قم گفت:‌ تلاش داریم شرایط به‌گونه‌ای فراهم شود که ارتباطات پایدار در زمان برگزاری انتخابات الکترونیک در سطح استان وجود داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات قم، جواد غلام در جلسه شورای مدیران فن آوری اطلاعات و ارتباطات، با اشاره به مشارکت همگانی در برگزاری انتخابات و الکترونیکی شدن انتخابات شورای اسلامی شهر قم، به‌پایداری ارتباطات در روز انتخابات و برقراری کشیک شبانه روزی تاکید کرد.

وی با اشاره به‌موضوع اعلام هشدارهای مدیریت بحران استانداری در خصوص قطعی احتمالی برق، بررسی از مراکز اصلی و حساس توسط تیم‌های فنی و پشتیبان، استقرار دیزل ژنراتور و تامین باتری‌های پشتیبانی و استقرار گشت مسیرهای فیبر نوری را ضروری دانست.

وی افزود: تلاش می‌کنیم، شرایط به‌گونه‌ای فراهم شود تا ارتباطات پایدار در زمان انتخابات در سطح استان وجود داشته باشد.

غلام پور ‌همچنین به‌نقل از گزارش مخابرات استان تصریح کرد: ۷۲۲ شعبه اخذ رای در قم می باشد که ۶۰۴ مورد در شهر قم و ۱۱۸ مورد دیگر نیز د شهرستان‌ها و روستاها دایر است و یکهزار و ۵۲۴ خط تلفن ثابت هم از سوی مخابرات استان تعلق گرفته است.

در ادامه محمدحسین شاهینی مدیر ارتباطات زیرساخت نیز ضمن تشکر از مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات بابت پیگیری جلوگیری از قطع برق زیرساخت و تاکید بر ضرورت پایداری ارتباطات خاطرنشان کرد: نقاط حساس و حیاتی حوضچه های مخابراتی را پیدا کنند تا سطح آسیب پذیری کاهش یابد.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/26877
اخبار مرتبط

نظرات شما