اختصاصی| انتصابات سیاسی استاندار اصلاح طلب قم در واپسین روزهای کار دولت

در حالیکه روزهای پایانی دولت تدبیر و امید را می‌گذرانیم ، شنیده ها از این حکایت دارد که در اتفاقی کم سابقه استاندار قم مشغول جابجایی و انتصاب مدیران جدید در این استانداری است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  هنوز مشخص نیست که سرمست که همواره سعی داشت چهره ای فراحزبی و فراجناحی در قم از خود نشان دهد با چه انگیزه یا تحت تاثیر چه افراد یا جریانی در حال انتصاب مدیران جدید آنهم صرفا از یک جناح و تفکر خاص است.

اگرچه ممکن است ایجاد دو شهرستان جدید در واپسین روزهای دولت یازدهم و نیاز به انتصاب مدیران برای فرمانداری های آن بهانه ای برای این موضوع باشد لیکن دامنه این تغییرات صرفا به دو‌ فرمانداری نبوده و کل استانداری و واحدهای زیرمجموعه را شامل میگردد .
علاوه بر آن با علم اینکه با روی کارآمدن دولت جدید، طی چندماه آینده قطعا تغییرات مدیریتی اتفاق خواهد افتاد و اینگونه انتصابات جز افزایش هزینه برای کشور و دولت بعد نتیجه ای در بر نخواهد داشت.

بنظر می رسد فشار برخی افراد و جریانات اصلاح طلب برای روزمه سازی نیروهایشان و همچنین ایجاد هزینه برای تغییر این افراد در دولت آقای رییسی از علل اصلی تغییر مدیران توسط استاندار قم باشد.


انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/27653
اخبار مرتبط

نظرات شما