مسئول برگزاری ورک شاپ غدیر:

هدف اصلی ورک شاپ غدیر ترویج مسئله غدیر در بین جوانان است

مسئول برگزاری ورک شاپ غدیر گفت: هدف اصلی ما در این رقابت سه ساعت و از روز فراخوان سوق دادن هنرجو ها به سمت غدیر و ترویج این مسئله مهم بین جوانان است.

 شقایق سعادتمند، مسئول آموزشگاه سبحان در حاشیه برگزاری ورک شاپ در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا با اشاره به این ورک شاپ، اظهار داشت: چندماهی است که به همت بسیج هنرمندان استان قم کلاس های آموزش نقاشی را برگزار می کنیم.
وی ادامه داد: برای ترویج مسئله غدیر ورک شاپی را به همت بسیج هنرمندان طراحی کردیم و موضوع را هم غدیر قرار دادیم تا هنرمندان در یک رقابت سه ساعت بتوانند طرح خود را طراحی کنند.
مسئول برگزاری این ورک شاپ بیان داشت: به همین منظور این ورک شاپ برگزار شد تا متقاضیان در سه ساعت یک طرح را کامل کنند.
و اضافه کرد: برای این ورک شاپ گروه سنی در نظر گرفته نشد ، البته فراخوان ما به اینگونه بود که هرکسی که دوست دارد و اهل هنر است و در این خصوص هم کارکرده است می توانست در این ورک شاپ شرکت کند.
سعادتمند با اشاره به اینکه  به چند نفر اول از سوی بسیج هنرمندان هدیه ای هم داده خواهدشد، بیان داشت: هنرجوهایی که امروز در این رقابت شرکت کردند چندین سال است که در آموزشگاه سبحان جاضر هستند و از هنرجوهای خودم و از کسانی هستند که در کلاس های آموزشی بسیج هنرمندان شرکت کرده اند.
وی خاطرنشان شد: در این رقابت 15نفر شرکت کردند که در انتهای کار هم داوری اثر ها توسط خودم انجام گرفت و قرار است این آثار در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به نمایش عموم گذاشته شود.
مسئول برگزاری ورک شاپ غدیر بیان داشت: بیشتر ین دغدغه من در برگزاری این ورک شاپ نمایش غدیر بود که از وقتی این فراخوان زده شده است دغدغه همه هنرجو ها وشرکت کنندگان، غدیر شده است و در این خصوص در حال تحقیق و مطالعه بیشتر هستند تا بتوانند طرح های خوبی را داشته باشند.
وی تاکید کرد: یکی از مهمترین اهداف ما در برگزاری این ورک شاپ ترویج غدیر است.

انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/27812
اخبار مرتبط

نظرات شما