بازتاب قهرمانی پرسپولیس در سایت AFC

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با انتشار گزارشی، پنجمین قهرمانی متوالی تیم پرسپولیس در رقابت‌های لیگ برتر را بازتاب داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته با پیروزی ۲- صفر برابر پیکان به عنوان قهرمانی بیستمین دوره مسابقات لیگ برتر کشورمان دست یافت و سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا طی گزارشی این موضوع را منعکس کرد.

در این گزارش که با تیتر «پرسپولیس برای پنجمین بار پیاپی قهرمان لیگ برتر ایران شد» به چاپ رسیده، آمده است، باشگاه پرسپولیس پس از کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران در فصل ۲۰۲۰/۲۱، برای پنجمین سال متوالی قهرمان جمهوری اسلامی ایران شد.

شاگردان یحیی گل محمدی که برای حفظ عنوان قهرمانی خود باید نتیجه‌ای برابر با تیم رده دومی سپاهان می‌گرفتند یا نتیجه بهتری کسب می‌کردند، هیچ اشتباهی نکردند و موفق شدند با نتیجه ۲-صفر در دیداری خارج از خانه برابر پیکان پیروز شوند.

این نتیجه باعث شد برد ۲-یک خارج از خانه سپاهان مقابل استقلال، رقیب تهرانی پرسپولیس، بی اهمیت شود، زیرا باشگاه اصفهانی دو امتیاز از قهرمان عقب ماند.

در حالی که کورس قهرمانی تا شب پایانی بازی‌ها همچنان ادامه داشت، پرسپولیس خیلی سریع خیال خود را راحت کرد، زیرا مهدی عبدی در دقیقه نهم یک بر صفر آن‌ها را پیش انداخت، و وقتی احمد نوراللهی یک ۱۰ دقیقه بعد گل دوم را به ثمر رساند، پنجمین قهرمانی پیاپی تضمین شده به نظر می‌رسید.

نوراللهی و عبدی در بیشتر فصل بار گلزنی تیم پرسپولیس را بر عهده داشتند و برای تیمی که در ۳۰ بازی لیگ متحمل فقط یک شکست شد، به ترتیب ۱۰ و ۹ بار گلزنی کردند و برترین گلزنان این تیم بودند.

در حالی که تیم قدرتمند فوتبال ایران یک قهرمانی دیگر را جشن گرفت، تیم سایپا ناامید کننده بود و در شب آخر پس از شکست ۵-یک مقابل تراکتور به دسته پایین سقوط کرد.

سایپا قهرمان سال ۲۰۰۷ لیگ برتر در حالی قدم به بازی جمعه شب گذاشت که برای پرهیز از سقوط با ذوب آهن و نفت مسجدسلیمان رقابت می‌کرد، اما این تیم در نیمه اول سه گل دریافت کرد تا به همراه ماشین سازی به لیگ آزادگان سقوط کند.

انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/27830
اخبار مرتبط

نظرات شما