حجت‌الاسلام‌والمسلمین ضمیری در مسیر علم و دیانت ثابت‌قدم بود

استاد حوزه علمیه قم با بیان این که حجت‌الاسلام‌والمسلمین ضمیری انسان فکور و منطقی بود، گفت: وی در مسیر علم و دیانت ثابت‌قدم بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت‌الاسلام‌ مجتبی رحمتی در مراسم یادبود درگذشت حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا ضمیری رئیس انجمن مطالعات اجتماعی حوزه علمیه و استاد حوزه که به همت مؤسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی خاتم برگزار شد، اظهار داشت: حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا ضمیری انسان شریف و متدینی بودند که بنده توفیق آشنایی 25 ساله را با ایشان داشتم.

وی ادامه داد: 5 سال با ایشان در مؤسسه در راه حق درس خواندیم و از نزدیک با ایشان نشست و بر خواست داشتم، وی انسان فرهیخته و شایسته بود که متأسفانه از بین ما رفت.

حجت‌الاسلام‌ رحمتی افزود: بنده به‌خاطر سن و تجربه‌ای که دارم با انسان‌های زیادی نشست و بر خواست داشتم و در این میان بسیاری از افراد با رشد علمی، زندگی و فکرشان عوض شد اما مرحوم ضمیری انسان ثابت قدمی در دین و عقیده بودند و هیچگاه زندگی‌اش تغییر نکرد.

وی با بیان این که حجت‌الاسلام‌والمسلمین ضمیری انسان فکور و منطقی بود، تصریح کرد: متأسفانه در ماه‌های اخیر خیلی از دوستان را از دست دادیم که مایه تأسف و حزن است و باید گفت برای برخی از افراد نمی‌شود جایگزین پیدا کرد و زمان و هزینه می‌خواهد تا انسان‌هایی نظیر ضمیری به جامعه تحویل داده شود.

استاد حوزه علمیه با بیان این که مرحوم ضمیری از نسل انسان‌های وارسته بود، ابراز داشت: با فوت ایشان یک رخنه و خلأ در یک زمینه‌های ایجاد شد که نشان‌دهنده جایگاه بالای علمی ایشان است.

وی تاکید کرد: این استاد فقید حوزه در مسیر خودش ثابت‌قدم بود و در نهایت به نقطه پایانی رسید و ان‌شاءالله بهشت برین جایگاه ابدی ایشان باشد.

حجت‌الاسلام‌ رحمتی در پایان خاطرنشان کرد: وی سال‌ها با اهل‌سنت کاری کرد و تعامل خوبی با آن ها داشت و با درایت در این زمینه موفق هم بود.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/28269
اخبار مرتبط

نظرات شما