حجت الله عبدالملکی:

باید مرکز ویژه واکسیناسیون کارگران الگویی برای کشور باشد/برنامه ریزی برای تقویت تولید و رفع آسیب های کرونایی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه بازدید از طرح واکسیناسیون اهالی صنعت در شهرک صنعتی شکوهیه قم گفت: ایجاد مرکز واکسیناسیون برای کارگران یک ابتکار خوب است که باید برای کل شهرستان های کشور الگو شود و اقدام به ایجاد چنین مرکزی کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی صبح امروز در حاشیه بازدید از طرح واکسیناسیون اهالی صنعت در شهرک صنعتی شکوهیه قم در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه سلامتی کارگران بسیار مهم است، اظهار داشت: یکی از مباحث مهم رفاه اجتماعی همین مسئله حفاظت از کارگران است.
وی ادامه داد: غیر از اینکه محیط کارگاه و کارخانه باید برای کارگر ایمن باشد تا سلامتی او حفظ شود باید در فضای عمومی هم این موضوع اهمیت ویژه ای داشته باشد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه کارگران از اقشار ویژه در کشور هستند، گفت: در قم یک ابتکار ویژه ای بکار برده شده است و یک مرکز ویژه واکسیناسیون برای کارگران در نظر گرفته اند.
وی اضافه کرد: یکی از ویژگی های این اقدام این است که کارگران به مراکز دیگر مراجعه نمی کنند تا معطل شوند و کار و تولید متوقف شود در همین مکان واکسینه می شوند و کار خود را هم انجام می دهند.
عبدالملکی خاطرنشان شد: در بازدیدی هم که انجام شد کار واکسیناسیون به سرعت و منظم و بدون شلوغی و صف های طولانی در حال انجام بود.
وی ابراز داشت: امیدواریم این طرح برای کل کشور یک الگو شود و همه کشور در شهرستان  ها مراکزی برای کارگران ایجاد کنند تا به سرعت واکسیناسیون انجام شود و چرخه تولید متوقف نشود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان داشت: در دنیا بر روی مسئله کار و تولید در موضوع کرونا بسیار کار شده است و ما هم باید قبول کنیم که عقب هستیم و باید با شتاب بیشتری جلو برویم که همین بحث واکسیناسیون کارگران یک قدم بسیار مهم است .
وی ابراز داشت: برنامه ویژه ای در ارتباط با تقویت تولید و رفع آسیب های مربوط به کرونا در حال طراحی است که در آینده نزدیک اعلام خواهد شد البته برنامه هایی هم انجام شده ولی کافی نبوده است.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/28457
اخبار مرتبط

نظرات شما