معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش استان قم در گفتگو با قم فردا :

بیش از ۸۰درصد معلمان واکسینه شده اند/سلامتی دانش آموزان و معلمان مهمترین اولویت است

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش استان قم با اشاره به اینکه سلامتی دانش آموزان و معلمان مهمترین شاخصه آموزش و پرورش است، گفت: ۱۴ هزار نفر از معلمان توسط آموزش‌وپرورش واکسینه شدند و مابقی معلمان هم زودتر به دلیل اینکه جزء عوامل انتخابات و یا جانباز بودند انجام شده بود.

مجتبی رمضان بیگی  در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا با اشاره به به شروع سال تحصیلی جدید و موضوع سلامتی دانش آموزان و همکاران، اظهار داشت: از دغدغه های مهم ما در سال جدید سلامتی معلمان بود که در این زمینه برنامه ریزی هایی را انجام دادیم.
وی ادامه داد: طی جلسات متعدد اهمیت واکسینه شدن معلمان مطرح شد که درنهایت، دهم مردادماه سال جاری اولین تزریق واکسن به معلمان در سالن امجدی انجام شد.
معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش استان قم با اشاره به اینکه ۱۶هزار معلم شاغل در قم داریم ، گفت: برای تزریق واکسن دانشگاه علوم پزشکی واکسن مورد نیاز را تامین کرد و صفر تا صد تزریق و هماهنگی و مابقی موارد را خود همکاران فرهنگی برعهده گرفتند.
وی خاطرنشان شد:۱۴ هزار نفر از معلمان توسط آموزش‌وپرورش واکسینه شدند و مابقی معلمان هم زودتر به دلیل اینکه جزء عوامل انتخابات و یا جانباز بودند انجام شده بود.
رمضان بیگی با اشاره به مرحله دوم تزریق، عنوان داشت: مرحله دوم واکسن معلمان قمی از هفتم شهریورماه آغاز و به‌مرور در حال انجام است که از این نظر توانستیم آمادگی خود را برای آغاز سال تحصیلی کسب کنیم.
معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش استان قم گفت: ما طبق نظر ستاد ملی کرونا رفتار کرده و اگر بنا باشد مدارس به‌صورت حضوری برگزار شود، نهایت سلامت و اجرای پروتکل‌های بهداشتی را خواهیم داشت.


انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/28662
اخبار مرتبط

نظرات شما