معاون متوسطه اداره کل آموزش‌وپرورش قم در گفتگو با قم فردا :

خانواده ها برای ثبت نام اقدام کنند/عدم ثبت‌نام برخی دانش‌آموزان به دلیل ترس از کرونا

معاون متوسطه آموزش‌وپرورش قم با اشاره به اینکه دانش آموزان نباید بازمانده از تحصیل شوند، گفت: تعدادی از دانش‌آموزان به دلیل ترس از کرونا هنوز اقدام به ثبت‌نام نکرده‌اند، از خانواده‌ها درخواست داریم نگران نباشند، ثبت‌نام فرزندانشان را انجام دهند، همه شرایط در مدارس برای رعایت دستورالعمل‌ها فراهم است.

  علیرضا یاری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فرداا با اشاره به سال تحصیلی جدید، اظهار داشت: سال تحصیلی جدید به هرصورت چه حضوری و چه غیر حضوری آغاز خواهد شد و مدارس هم بازگشایی خواهد شد.
وی ادامه داد: اگر مجوز مورد نظر صادر شود شنبه سوم مهر ماه آغاز رسمی بازگشایی مدارس را خواهیم داشت.
معاون متوسطه اداره کل آموزش‌وپرورش قم با اشاره به اینکه ثبت نام مقاطع مختلف است،گفت: بیش از ۹۰ درصد دانش‌آموزان در دوره متوسطه اول و بیش از ۸۵ درصد در دوره متوسطه دوم ثبت‌نام کرده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: تمام نکات و پروتکل های بهداشتی حتی بیش از آن چیزی که اعلام شده است در مدارس رعایت می شود. خانواده ها ثبت نام فرزندان خود را انجام دهند حال چه حضور و یا غیر حضوری باشد.
یاری بااشاره به اینکه دانش آموزان نباید بازمانده از تحصیل باشند، افزود: با توجه به این‌که تعدادی از دانش‌آموزان به دلیل ترس از کرونا هنوز اقدام به ثبت‌نام نکرده‌اند، از خانواده‌ها درخواست داریم نگران نباشند، ثبت‌نام فرزندانشان را انجام دهند و اطمینان داشته باشند همه شرایط در مدارس برای رعایت دستورالعمل‌ها فراهم است.
وی ادامه داد: کتب درسی دانش‌آموزان در دوره‌های مختلف وارد استان شده و از روز گذشته در حال توزیع در مدارس است و هیچ کمبودی در این زمینه نداریم.
معاون متوسطه اداره کل آموزش‌وپرورش قم با اشاره به اینکه مدارس ساماندهی شده و هیچ مدرسه ای بدون معلم نیست، گفت: تمام هنرستان ها آمادگی ثبت نام دانش آموزان را دارند.


انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/28663
اخبار مرتبط

نظرات شما