مربی تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت های آسیا چه کسی خواهد بود؟

محمد ناظم الشریعه تصمیم دارد بعد از پایان مسابقات جام ملت‌های آسیا از تیم ملی کناره گیری کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، بعد از حذف تیم ملی فوتسال کشورمان در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی انتقاد‌های زیادی علیه سرمربی تیم ملی صورت گرفت و این انتقاد‌ها تا جایی پیش رفت که عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت سرمربی جدید خارجی معروفی را به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال انتخاب کند.

پیش از شروع مسابقات جام جهانی عزیزی خادم تصمیم گرفت قرارداد کادر فنی تیم ملی فوتسال را تا پایان مسابقات جام ملت‌های آسیا تمدید کند. این اقدام رئیس فدراسیون فوتبال در نوع خودش بسیار جالب بود. چرا باید قرارداد مربی که هنوز معلوم نیست در جام جهانی چه نتیجه‌ای کسب می‌کند را باید قبل از مسابقات تمدید کرد؟ به هر حال عزیزی خادم تصور می‌کرد، ملی پوشان فوتسال کشورمان می‌توانند تا جمع ۴ تیم پایانی جام جهانی صعود کنند، اما غافل از اینکه ما در مرحله یک هشتم نهایی برابر قزاقستان شکست خورده و حتی نتوانستیم به عنوان دوره قبل که سوم جهان شده بودیم دست پیدا کنیم.  

تیم ملی فوتسال ایران در دوره قبل مسابقات جام جهانی موفق شده بود با شکست برزیل به جمع ۴ تیم پایانی راه پیدا کند و این بار هم پیش بینی می‌شد با توجه به قرعه آسونی که نصیب کشورمان شده بود تا مرحله نیمه نهایی بالا بیاییم، اما اینطور نشد و تیم ملی با شکست برابر قزاقستان از رسیدن به جمع ۴ تیم پایانی جام جهانی باز ماند. حال تیم ملی باید تا چند ماه دیگر در مسابقات جام ملت‌های آسیا حاضر شود و گفته می‌شود که فعلا تیم ملی قصد دارد با همان ترکیب جام جهانی در رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت کند.

 

طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا مسابقات جام ملت‌ها از ۱۲ تا ۲۶ فروردین ماه به میزبانی کویت و در شهر کویت برگزار خواهد شد. در هر صورت چیزی نزدیک به ۶ ماه تا مسابقات جام ملت‌های آسیا باقی مانده است و ناظم الشریعه می‌خواهد در این رقابت‌ها با ترکیبی کاملا جوان به میدان برود. به هر حال کادر فنی تیم ملی فوتسال می‌توانست از مدت‌ها قبل جوانگرایی را در تیم ملی راه بیندازد، اما به گفته مسئولان تیم ملی فوتسال کرونا اجازه چنین کاری را نداد و ما نتوانستیم در بازی‌های دوستانه از بازیکنان جوان بهره ببریم. حال قرار شد بعد از جام جهانی تیم ملی فوتسال کشورمان جوان شود.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/28967
اخبار مرتبط

نظرات شما