رئیس پلیس راه استان قم در گفتگو با قم فردا:

ترافیک پرحجم در محورهای مواصلاتی قم/ محدودیت تردد در جاده های قم همچنان ادامه دارد

رئیس پلیس راه استان قم با اشاره به اینکه باتوجه به نارنجی بودن استان قم ورود و خروج به قم بدون مجوز ممنوع است گفت: با توجه به تعطیلات روزهای آخر ماه صفر تردد در محورهای مواصلاتی استان قم پرحجم است.

سرهنگ مختار پناهی رئیس پلیس راه استان قم در تشریح آخرین وضعیت جاده های استان قم در گفتگو باخبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اظهار داشت : با توجه به تعطیلات ۲۸ صفر و شهادت امام رضا علیه السلام که با تعطیلات آخر هفته یکی شده است ترافیک در حال حاضر در محورهای مواصلاتی استان قم با توجه به شرایط کرونایی پرحجم بوده و ترافیک در اکثر محورهای اصلی مانند آزادراه قم_ تهران، آزادراه قم _ کاشان و بزرگراه سلفچگان پرحجم است.

 رئیس پلیس راه استان قم افزود: با توجه به اینکه استان قم همچنان در وضعیت نارنجی قرار دارد محدودیتهای رفت و آمد همچنان در قم باقی است و تنها کسانی می‌توانند در محورهای مواصلاتی استان قم تردد کنند که از فرمانداری های کشور برگه تردد داشته باشند.

 پناهی افزود: افرادی که برگ تردد نداشته باشند توسط دوربین های مستقر در سطح جاده های استان قم  مبلغ ۵۰۰ هزار تومان اعمال قانون می‌شوند .

وی خاطر نشان کرد: امسال با توجه به اینکه در شرایط کرونا به سر می بردیم و آزادراه های قم _تهران ، قم _کاشان و در بزرگراه سلفچگان کاهش تردد داشتیم شاهد افزایش تردد در محورهای فرعی استان مانند کهک ، قنوات دستجرد بودیم.

رئیس پلیس راه استان قم اضافه کرد: در حال حاضر تردد در محورهای فرعی قم نیمه سنگین و روان است محدودیت تردد های بین استان همچنان وجود دارد تردد در محورهای فرعی اگر خودرو پلاک قم باشد مانعی ندارد اما تردد در محورهای مواصلاتی استان قم حتماً باید با مجوز فرمانداری ها صورت گیرد.

پناهی گفت:  همچنان ورود خودرو غیر بومی به استان قم ممنوع است و در صورت حضور بدون مجوز خودروهای غیر بومی اعمال قانون خواهند شد.

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/29065
اخبار مرتبط

نظرات شما