نوجوانان قمی استعداد درخشانی در فوتسال دارند

کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران با اشاره به اهمیت توجه به توسعه زیرساخت‌های ورزشی در شهر مقدس قم، گفت: سرمایه‌گذاری در ورزش و سوق دادن نوجوانان به آن به عنوان یک کار زیرساختی و فرهنگی می‌تواند در سرنوشت و آینده سالم نسل جوان موثر باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، علی اصغر حسن زاده روز شنبه با حضور در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به استعدادهای درخشان رشته ورزشی فوتسال در شهر قم، اظهار داشت: بنده به خاطر دینی که به شهر محل زادگاهم احساس می کردم از سنوات قبل با توجه به وجود استعدادهای فراوان این رشته ورزشی اقدام به راه اندازی یک آکادمی کرده‌ام اما طی چند سال گذشته اتفاقاتی رخ داده که باعث دلسردی بنده شده‌است.

بهترین بازیکن سال فوتسال آسیا با بیان اینکه مجموعه مدیریت شهری قم در خدمت تامین زیرساخت‌های ورزشی است، ادامه داد: به هر اندازه که نسبت به توسعه سرانه‌های ورزشی و زیرساخت‌ها توجه شود در پر کردن سالم اوقات فراغت جوانان موثرتر بوده و گام بلندی در جهت کاهش آسیب های اجتماعی و سوق دادن نسل جوان به کارهای مفید خواهد بود.

حسن زاده افزود: یکی از دغدغه های بنده راه اندازی یک آکادمی برای اثربخشی بهتر ذیل دغدغه‌های جاری بنده است؛ اما در این مسیر با مشکلات عدیده‌ای روبرو شده‌ایم، متاسفانه مسئولان امر زیرساخت اولیه که سالن ورزشی باشد را در اختیار ما قرار نداده‌اند تا بتوانیم تجربیات فنی خودمان را به نوجوانان شهر قم انتقال بدهیم.

کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران یادآور شد: ورزش فوتسال در قم بسیار مورد مقبول است و نوجوانان قمی استعداد درخشانی در رشته فوتسال دارند و درصورتی که در این رشته امتحان پس داده، سرمایه‌گذاری شود در آینده شاهد موفقیت‌های زیادی در ورزش استان خواهیم بود.

بازیکن سابق ارم کیش و صبای قم، تصریح کرد: سرمایه‌گذاری در ورزش و سوق دادن نوجوانان به آن به عنوان یک کار زیرساختی و فرهنگی می تواند در سرنوشت و آینده سالم نسل جوان موثر باشد.

حسن زاده خاطرنشان کرد: در صورت توجه مکفی، این آکادمی پس از چند سال فعالیت و ارائه کارنامه درخشان می‌تواند تبدیل به یک باشگاه حرفه ای فوتسال شود، چرا که هم تجربه فنی و نیز استعداد کافی برای چنین امری در شهر مقدس قم بصورت بالقوه وجود دارد.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/29069
اخبار مرتبط

نظرات شما