دبیر هیأت بدمینتون استان قم عنوان کرد:

آوردن رعد به قم کار بزرگی بود

فرجی گفت:از روزی که هیأت بدمینتون استان قم به ریاست محمدحسن حسین‌زاده تشکیل شد اهداف قهرمانی، همگانی، فرهنگی و استعدادیابی را باهم پیش بردیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، علی فرجی دبیر هیأت بدمینتون استان قم گفت: در سه سال اخیر روزی نبود که درب دفتر هیات بدمینتون استان قم بسته باشد و کار نکنیم و بدون وقفه برای ارتقاء بدمینتون قم در سطح جامعه و ارتقاء کمی و کیفی عملکرد هیات تلاش کردیم.
وی بیان کرد: در سال ۱۳۹۶ جایگاه هیات بدمینتون استان قم در سطح کشور در رده یازدهم بود، سال ۱۳۹۷ که از شهریور ماه آن هیات جدید تشکیل شد و فعالیت خود را در این هیات آغاز کردیم جایگاه هیات یک رتبه بالاتر آمد، سال ۱۳۹۸ در رتبه‌بندی هیات‌ها پنجم شدیم و در سال ۱۳۹۹ این جایگاه به رتبه سوم ارتقاء پیدا کرد.
دبیر هیات بدمینتون استان قم با بیان اینکه تمام فعالیت‌های هیات با اولویت امور فرهنگی انجام شد، اضافه کرد: پای خانواده شهدا را به سالن برگزاری مسابقات این رشته و دفتر این هیات برای انجام مراسم‌های مختلف باز کردیم، این عزیزان را ارج نهادیم و در برنامه‌های مختلف فرهنگی تمام تلاش‌مان این است که به مقام والای فرزندان شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم احترام بگذاریم.
وی ادامه داد: تمام فعالیت‌های فرهنگی هیات را ذیل برنامه‌های کنگره شهدای استان قم بردیم و از این به بعد هم برای کنگره تلاش می‌کنیم، برای نخستین‌بار در بوستان‌ها زمین اختصاصی کشیدیم، اما متاسفانه شیوع کووید ۱۹ از سال ۱۳۹۸ برنامه‌های ما را یک سال و نیم مورد تاثیر منفی قرار داد و به نوعی کل برنامه‌های فدراسیون، هیات و به طور کلی ورزش را فلج کرد.
فرجی با بیان اینکه کرونا به استعدادیابی این رشته در قم نیز آسیب زد، در ادامه تصریح کرد: در رده‌های سنی پایه با بهره‌گیری از دانش مربیان توانمند این رشته و سرمایه‌گذاری روی نخبه‌ها و استعداد‌ها تیم‌سازی کردیم و چنانچه مسابقات قهرمانی در موعد مقرر برگزار می‌شد نتایج ان را همگان می‌دیدند.
وی در ادامه به موفقیت بدمینتون قم در کسب مجوز لیگ برتر و درخشش در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی این رشته اشاره و بیان کرد: صعود به لیگ برتر و به صورت کلی حضور در لیگ برتر پدیده جدیدی بود، در آن موفق به کسب مقام قهرمانی شدیم و در ادامه تلاش می‌کنیم افکار عمومی بومی را برای تفکیک باشگاه از هیات آگاه کنیم.
دبیر هیات بدمینتون استان قم افزود: امسال هم قم در مسابقات لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور موفق خواهد شد و بازیکنان از سال گذشته قوی‌تر هستند، بهترین‌های رنکینگ کشور در این تیم هستند و بیشترین استفاده از بازیکنان بومی انجام می‌شود، در مجموع معتقدم این تیم از تمام تیم‌های دیگر قوی‌تر است.
دبیر هیأت بدمینتون استان قم عنوان کرد: هماهنگی برای حضور سیدبهادر زکی‌زاده سرمربی تیم ملی بدمینتون ایران در قم بیشتر برای کمک به بومی‌ها و پوشش ضعف‌ها انجام گرفته، در واقع آمدن ایشان به استان قم نوعی تلاش برای به روزرسانی تیم‌های زیر مجموعه هیات بدمینتون استان قم است.
وی از حضور رعد پدافند هوایی در قم گفت و اظهار داشت: آوردن رعد به قم کار بزرگی بود که بیشتر بحث ملی داشت، ما در سال ۱۳۹۹ و امسال از قم سرباز قهرمان داشتیم و این برای بازیکنان قم هم مفید است، هر چند تیم‌داری هزینه زیادی دارد به خصوص امسال که تعداد تیم‌ها بیشتر شده و رفت و آمد‌ها سخت‌تر است، با این حال امیدواریم همه ظرفیت‌های استان پای کار باشند.
فرجی از نتیجه تیم رعد پدافند هوایی قم در هفته نخست رقابت‌های این فصل لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور گفت و تصریح کرد: باخت به نماینده سیستان و بلوچستان غیر منتظره و غیر قابل قبول بود، ولی به نظرم به موقع بود و تلنگر خوبی برای تک تک اعضای تیم به شمار می‌رود.


انتهای پیام/150


http://qomefarda.ir/29082
اخبار مرتبط

نظرات شما