مدیر منطقه دو شهرداری قم خبر داد؛

افتتاح پارک ترافیک بوستان جوان قم تا پایان پاییز

مدیر منطقه دو شهرداری قم از مراحل پایانی ساخت پارک ترافیک بوستان جوان و افتتاح آن تا پایان پاییز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل از  شهرداری قم، رضا رحیمی،مدیر منطقه دو شهرداری قم اظهار داشت: شهرداری دارای یک برنامه مدون در حوزه‌های مختلف است و بر اساس ردیف‌های بودجه و نظارت‌هایی که روی پروژه‌ها دارد، اجرای آن را در زمان‌بندی پیش‌بینی‌شده اجرا می‌کند.

وی افزود: اجرای برنامه‌ها طوری پیش‌بینی‌شده است که سالانه ۷۰ تا ۸۰ پروژه کلان و خرد در زمینه‌های مختلف در منطقه اجرا می‌شود.

مدیر منطقه دو شهرداری قم با اشاره به ادامه مهم‌ترین پروژه‌های افتتاح‌ شده در منطقه دو شهرداری قم بیان داشت: در شش ماه گذشته ورزشگاه شهید عزیززادگان با ۲۵ میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری رسید و در اختیار جوانان و شهروندان  این منطقه قرارگرفته است.

رحیمی به ساخت پارک ترافیک در بوستان جوان اشاره کرد و گفت: این پارک در مراحل آخر ساخت است که آذرماه امسال به مناسبت روز حمل‌ونقل افتتاح می‌شود.

وی با بیان این که پارک ترافیک  برای نخستین بار و با اعتباری بالغ‌بر ۳.۵ میلیارد تومان در فضایی به مساحت ۱۲ هزار مترمربع ساخته‌شده است، گفت: با تفاهم‌نامه‌ای که بین آموزش و پرورش و شهرداری منعقدشده است، دانش آموزان با حضور در این پارک آموزش‌های لازم در حوزه حمل‌ونقل را فرا می‌گیرند.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/29095
اخبار مرتبط

نظرات شما