آیت‌الله نوری همدانی:

وزارت ورزش و جوانان چالش‌های پیشروی جوانان را از میان بردارد / ورزش همگانی باید موردتوجه قرار گیرد

مرجع تقلید شیعیان گفت: وزارت ورزش و جوانان باید به مشکلات جوانان توجه کند و سعی کند چالش‌های پیشروی آنها را از میان بردارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  آیت‌الله حسین نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار با حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اهمیت ورزش در سلامتی روح و روان اظهار داشت: بنده در طول زندگی خودم همواره ورزش کردم به‌طوری‌که آثار این استمرار را در خودم می‌بینم.
وی ادامه داد: استمرار و تداوم ورزش‌کردن موجب شده است که  از نظر فشارهای قلبی و عروقی نشاط یک جوان ۴۰ ساله را در خود احساس  کنم به‌طوری‌که پزشکان نیز این را تأیید  می‌کنند.
آیت‌الله نوری همدانی ضمن تاکید بر روی تغذیه سالم، تصریح کرد: حاضرم در برخی از ورزش‌ها مانند کوهنوردی با برخی از جوانان امروزی مسابقه بگذارم.
وی همگانی شدن ورزش در بین مردم را مهم برشمرد و بیان داشت: ورزش اگر مداوم باشد سبب قدرت جسمانی انسان و اگر استمرار در آن نباشد سبب خسارت و سستی بدن می‌شود، بنده ۹۶ سال سن دارم و از ۸۰ سال قبل ورزش را ترک نکرده‌ام و امروز هر چیزی که دارم از استمرار در ورزش است.
این مرجع تقلید بر ضرورت برطرف‌کردن مشکلات جوانان تاکید کرد و گفت: وزارت ورزش و جوانان باید به مشکلات جوانان توجه کند و سعی کند چالش‌های پیشروی آنها را از میان بردارد.
وی تاکید کرد: اعتماد به جوانان همواره جواب داده و در صدر اسلام نیز حضرت محمد (ص) به جوانان اعتماد ویژه‌ای داشتند



انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/29151
اخبار مرتبط

نظرات شما