نماینده کم سن ترین گروه شرکت‌کننده در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج:

بسیج بیشترین کمک را به ما می‌کند

نماینده کم سن ترین گروه شرکت‌کننده در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج گفت: همه ارگان‌های مسئول می‌توانند از گروه‌هایی مانند گروه ما حمایت کنند و ما می‌توانیم برای آن‌ها تولیدات داشته باشیم اما بیشتر از همه مجموعه بسیج به ما کمک کرده و می‌توانند بیشتر از این نیز به ما کمک کنند.

محمد امین عطایی به نمایندگی از گروه هنر و رسانه تصویر بهشت کم سن ترین گروه شرکت کننده در رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج قم  در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اظهار داشت:  گروه هنر و رسانه  تصویری  بهشت ۱۲ عضو ثابت دارد اما در حال عضوگیری نیز هستیم میانگین سنی گروه هنر و رسانه تصویر بهشت بین ۱۲ سال تا ۱۴ سال و همگی دانش آموز هستند و در هر بخش از سال که نیاز به با توجه به شرایط عضو گیری نیز انجام می شود.

عطایی گفت: گروه هنر و رسانه تصویر بهشت نزدیک به سه سال است که تشکیل شده این اولین بار است که گروه ما به  صورت یکجا در مسابقات شرکت می کند اما قبل از این اعضای گروه به صورت جداگانه و انفرادی در مسابقات و جشنواره ها شرکت کرده  و مقام هایی را نیز کسب کردند.
وی ادامه داد:  اعضای گروه و از جمله خود من به گروهی که داریم علاقه مند هستیم و قطعاً  مسئله انیمیشن را در کنار درس و مدرسه ادامه خواهیم داد و این گروه به عنوان یکی از گروه های خیلی موفق آینده خواهد بود زیرا اعضای گروه و مدیریت گروه بسیار مصمم هستند و تصمیم گیری هم با خود اعضای گروه است .

نماینده گروه هنر و رسانه تصویر بیشت بیان داشت: همه ارگان های مسئول می‌توانند از گروه‌هایی مانند گروه ما حمایت کنند و ما می‌توانیم برای آنها تولیدات داشته باشیم اما بیشتر از همه مجموعه بسیج به ما کمک کرده و می توانند بیشتر از این نیز به ما کمک کنند.



انتهای پیام/170


http://qomefarda.ir/29463
اخبار مرتبط

نظرات شما