معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان قم:

تولید محتوی و مقابله با دشمنان در عرصه مجازی یک وظیفه است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان قم گفت: تولید محتوی و مقابله با دشمنان در عرصه مجازی یک وظیفه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  سرهنگ مهدی کبیری پور ظهر امروز در مراسم اختتامیه سومین مرحله استانی رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج قم که در مجتمع امام خمینی (ره) قم برگزار شد، با اشاره به اهمیت فضای مجازی در دنیای امروز اظهار داشت: فعالیت و تلاش در عرصه فضای مجازی خصوصاً در برابر هجمه‌های دشمنان نظام در این فضا یک اقدام انقلابی و ماندگار و در واقع پاسداشت ارزش‌های شهدا و انقلاب است.
وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب تاکید کرد: رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم خواستار غلبه بر تبلیغات دشمنان نظام علیه کشورمان شده‌اند که در واقع یکی از عرصه‌های این مهم در فضای مجازی است.
کبیری پور هدف دشمنان نظام را ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم عنوان کرد و گفت: وقتی دشمنان نظام متوجه شدند که نمی‌توانند به لحاظ نظامی علیه کشورمان اقدامی انجام بدهند روش خودشان را تغییر داده و به دنبال ضربه‌زدن به‌نظام از این طریق هستند که باید نقشه‌های آن‌ها را در این بخش نیز خنثی کرد.
وی خاطرنشان کرد: فعالان عرصه فضای مجازی خصوصاً بسیجیان در این زمینه نقش مهمی دارند و باید توطئه‌های دشمنان را در این عرصه خنثی کنند.




انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/29475
اخبار مرتبط

نظرات شما