عضو فقهای شورای نگهبان در گفتگو با قم فردا:

حضور بدون واسطه در میان مردم، نشانه جدیت دولت برای حل مشکلات است

عضو فقهای شورای نگهبان با اشاره به اینکه اراده این دولت حل مشکلات مردم است، گفت: حضور بدون واسطه مسئولین در میان مردم، نشانه جدیت دولت برای حل مشکلات است.

 آیت الله سید احمد حسینی خراسانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا با اشاره به اقدامات دولت در صد روز اول شروع فعالیت خود، اظهار داشت: رویکرد و عملکرد مطلوب دولت آیت الله رئیسی بارقه های امید را در میان مردم ایجاد کرده، که جامعه به یک آینده موفق و درخشان دست یابد.
وی ادامه داد:  حضور بدون واسطه مسؤولان میان مردم سبب امیدواری و رضایتمندی مردم خواهد شد واین مسئله نشان دهنده توجه ویژه برای رسیدگی به مشکلات مردم و مناطق محروم بوده است.
عضو خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به روند واکسیناسیون مردم در برابر بیماری کرونا، گفت: یکی از فعالیت های مطلوب دولت که سبب رضایتمندی مردم جامعه شد، سرعت بخشی در تزریق واکسن اقشار مختلف است که این عملکرد جای تقدیر و تشکر دارد.
وی اضافه کرد: در این دولت شاهد افزایش موج واردات واکسن از کشورهای خارجی و تولید واکسن داخلی هستیم، از این رو اگر واکسیناسیون عمومی با همین سرعت پیش رود، نگرانی مسؤولان و مردم نسبت به بیماری کرونا کاهش خواهد یافت.
آیت الله حسینی خراسانی با اشاره به اینکه اراده این دولت حل مشکلات مردم است، خاطرنشان کرد: اگر دولتی اراده حل مشکلات را داشته باشد، با وجود اینکه دشمنان برخی راه ها را برای ما مسدود کنند، می توان راه حل هایی جایگزین برای آن انتخاب کرد.

انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/29639
اخبار مرتبط

نظرات شما