مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان قم خبر داد:

پنجمین یادواره شهدای ورزشکار استان قم برگزار می شود

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان قم گفت: پنجمین یادواره شهدای ورزشکار استان در تاریخ دوم آذرماه در قم برگزار می شود.

علی بهلولی، مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان قم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به آغاز هفته بسیج اظهار داشت: بسیج، فهم درست اتحاد، اراده و اخلاص مسلمانان است که با ظهور اسلام تولد یافته و در ملت‌های مسلمان رشد کرده است. هوشمندی حضرت امام خمینی رحمه‌الله و عدالت‌خواهی میلیون‌ها انسان باایمان، تنها، تبلور دوباره بسیج در عصر حاضر بود.
وی بیان داشت: هفته بسیج، بزرگداشت جان‌فشانی‌هایی است که برای سربلندی این سرزمین صورت‌گرفته است. گمان غلطی است اگر بسیج را حاصل جنگ تحمیلی یا انقلاب اسلامی بدانیم.
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان قم با اشاره به برنامه‌های این سازمان در هفته بسیج اظهار داشت: در راستای ترویج فرهنگ پهلوانی در ورزش و به مناسبت هفته بسیج سازمان بسیج ورزشکاران استان قم با همکاری هیئت‌های ورزشی و هیئت پزشکی ورزشی استان در برنامه اهدا خون شرکت کردند. وی در ادامه گفت: برنامه اهدای خون، یک حرکت خداپسندانه‌ای است که در مناسبت‌های مختلف انجام می شود و در سال جاری سومین مرحله از این اقدام فرهنگی است که نشان‌دهنده عزم و اراده ورزشکاران و قهرمانان ورزشی در خدمت‌رسانی به هم‌وطنان عزیزمان می‌باشد.


علی بهلولی در ادامه بیان برنامه‌های سازمان بسیج ورزشکاران بیان داشت: برنامه‌های هفته بسیج با نواختن زنگ زورخانه در زورخانه شهید فهمیده با حضور جامعه ورزش و بسیجیان و مدیرکل ورزش و جوانان برگزار شد و در حاشیه این برنامه از 3 تن از پیش‌کسوتان جامعه ورزش پهلوانی تجلیل به عمل آمد.
وی اظهار داشت: در ادامه برنامه‌های هفته بسیج پنجمین یادواره شهدای ورزشکار استان در تاریخ دوم آذرماه برگزار خواهد شد.
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان قم بیان داشت: اهدا خون جامعه ورزش، نشست‌های بصیرتی در باشگاه‌های ورزشی، سرکشی از خانواده محترم شهدا، غبارروبی گلزار شهدا، مسابقات کتاب‌خوانی در فضای مجازی، تجلیل از بسیجیان فعال و همایش اقتدار بسیجیان با برنامه پیاده‌روی در روز جمعه 5 آذرماه در کوه خضر نبی و مزار شهدای گمنام پایان‌بخش برنامه‌های سازمان بسیج ورزشکاران در هفته بسیج می‌باشد.


انتهای پیام/150


http://qomefarda.ir/29783
اخبار مرتبط

نظرات شما