تشییع باشکوه سردار سلیمانی جهانیان را حیرت زده کرد.
همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار و در روز رونمایی از بازی فاخر سفیر عشق و انتشار رسمی موزیک تیتراژ این بازی با صدای سالار عقیلی ، ترانه سرایی احسان افشاری و آهنگ سازی بابک زرین برای نخستین بار نماهنگ این اثر شنیدنی با عنوان سفیر عشق منتشر شد.
بازی رایانه‎ای سفیر عشق، بزرگ‎ترین بازی رایانه‎ ای ایرانی با روایت صداهای ماندگار ایران در مراکز فرهنگی سراسر کشور عرضه می‎شود.
اسماعیلی طبا دبیر انجمن سواد رسانه استان قم گفت:دولت نباید فضای مجازی را به حال خود رها کند.
خیریه شهید محمدرضا شفیعی بعد از بیانات رهبر انقلاب مبنی‌بر حمایت از خانواده‌های محروم در شرایط کرونایی جان تازه‌ای گرفت و همدلی و مواسات را در عمل نشان داد.
رئیس مرکز پژوهش های مجلس گفت: از ابتدای امسال 6 و نیم میلیارد دلار برای واردات نهاده های دامی اختصاص داده شده است اما هیچ نظارتی بر روی آن نیست.
محمدرضا استاد شریف دانشجوی رشته دندانپزشکی و مسئول گروه جهادی سفیران کار و تلاش پاسخ می دهد.
:حجت‌الاسلام حسنعلی خوئینی مسئول کمیته اعزام به بیمارستان‌های ستاد حوزوی بحران گفت: طلاب بسیجی بدون ترس به مراقبت از بیماران کرونایی پرداختند.
با حضور طلبه ها در بیمارستان ها دیدگاه مردم نسبت به طلبه ها تغییر کرد.
یک استاد دانشگاه تهران با حضور در برنامه‌ای تلویزیونی در خصوص تحریم‌های آمریکا علیه ایران صحبت کرد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش در دفاع مقدس دنبال اجاره یک خانه است.
بدون تعارف این هفته به سراغ تولید کننده‌ای موفقی رفته که مدتی است با سو مدیریت سازمان های مربوطه خط تولید کارخانه‌اش متوقف شده است.
برادر شهید مدافع حرم «مجید سلمانیان» گفت: بارزترین خصوصیات اخلاقی برادر شهیدم، خوش رویی و شوخ طبعی بود.
مادر شهید محمود رادمهر: «هر وقت از او مسئولیتش را می‌پرسیدم می‌گفت هیچ کاره هستم.»
این روزها مراسم عزاداری سنواتی دهه آخر صفر در منزل شهیدان زین الدین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با حضور مادر معزز شهیدان زین الدین در حال برگزاری است.