در سند منتشره توسط استریت تایمز، علاوه بر ممنوعیت استفاده از گوشی‌های آیفون آمریکایی در ارتباطات رسمی، هرگونه استفاده از آیفون در ارتباطات غیررسمی مانند تماس‌های تلفنی خصوصی در داخل ساختمان‌های نظامی هم ممنوع شده است.
فرمانده کل انتظامی کشور روز پنجشنبه در اجتماع مردم قم گفت: موضوع عفاف و حجاب موضوعی کاملاً فرهنگی است و نیروی انتظامی برای صیانت از دختران و مادران ایرانی تلاش خواهد کرد.
مدیرگروه پول و ارز مرکز پژوهش‌های مجلس با اشاره به سازوکار ایجاد نرخ تعادلی ارز در بازار غیررسمی، گفت: تأمین ارز قاچاق وارداتی و فرار سرمایه از قاچاق صادراتی، بیش اظهاری واردات و کم اظهاری صادرات در گمرک تأمین می‌شود.
سرلشکر موسوی گفت: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.
معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان قم گفت: ۸۸.۵ درصد از متقاضیان وام ازدواج در قم که تاریخ درخواست آنها از ابتدای سال ۱۴۰۲ بوده است، تسهیلات مربوطه را دریافت کردند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی قم گفت: باتوجه‌به سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی در حوزه خودکفایی و تأمین امنیت غذایی مردم، راهبرد تکمیل زنجیره تولید محصولات کشاورزی در قم ضمن استفاده از ظرفیت بخش خصوصی با جدیت دنبال شد.
استاندار قم با بیان اینکه عملیات ساخت مسکن در استان به‌خوبی در حال انجام است گفت: درحالی‌که ساخت ۶۳ هزار مسکونی در استان تعیین تکلیف شده اما اکنون برای ساخت ۷۱ هزار واحد مسکونی برنامه‌ریزی صورت‌گرفته که تا ۲ سال آینده شاهد بهره‌برداری از این تعداد طرح خواهیم بود
تجلی نیا گفت: باور‌های اعتقادی مهم‌ترین عامل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است که در راستای ارتقای آن باید گام برداشت.
اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از اجرای طرح حجاب و عفاف و نزاجا با حضور فرمانده نیروی انتظامی کشور برگزار می‌شود.
سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی قم گفت: یکی از اهداف ما ایجاد و توسعه شهرک‌های صنعتی غیردولتی در سال جهش تولید با مشارکت مردم است.
مدیر درمان تأمین اجتماعی قم گفت: بیش از ۴۳۰ میلیارد ریال از مطالبات مراکز طرف قرارداد با این سازمان پرداخت شد.
رئیس کمیته جوانان و استعدادیابی هیأت فوتبال استان قم گفت: مدارس فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در این استان که بدون مجوز هیأت فوتبال اقدام به فعالیت کنند توسط دستگاه‌های نظارتی پلمب می‌شوند.
سخنران حرم مطهر بانوی کرامت با بیان این که حدود ۳۰ آیه قرآن کریم به حضرت حمزه سیدالشهدا تطبیق داده شده است، گفت: حضرت حمزه محبوب و موردتوجه پیامبر (ص) بود و در روایتی فرمودند حمزه، شیرخدا، شیر رسول خدا و سیّد شهیدان است و در جای دیگر فرمودند حمزه اجازه نمی‌دهد در روز قیامت محبانش وارد جهنم شوند.
استاندار قم گفت: نظارت خود مردم بر بازار یکی از بهترین راهکارهای شناسایی سودجویان و گران‌فروشان به شمار می‌رود.
همایش یک‌روزه دانشگاه دوستدار سلامت خانواده در سه محور در دانشگاه علوم پزشکی قم آغاز به کارکرد.
مدیرکل گمرکات قم گفت: در فروردین‌ماه امسال حدود ۱۲ هزار تُن‌ کالا در قالب ۳۳۵ اظهارنامه به ارزش ۱۰ میلیون و ۲۷۳ هزار دلار از گمرکات این استان صادر شد.
عضو هیأت‌علمی دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران گفت: حقوق‌دانان مطرح بین‌المللی معتقدند وقتی نظام امنیت جمعی سازمان ملل کارآمد نیست و در مقابل تجاوز و زورگویی کشوری پاسخ نمی‌دهد کشوری که مورد تجاوز قرار گرفته حق حرکت تلافی‌جویانه را دارد.
مدیر حوزه‌های علمیه کشور با گرامیداشت حرکت شجاعانه و مدبرانه سپاهیان اسلام در عملیات «وعده صادق» آن را بی‌نظیر و اخلاقی‌ترین اقدام نظامی تمام دوران تاریخ جهان توصیف کرد.
کارشناس پیشگیری از بیماری‌های واگیردار و کارشناس واکسیناسیون مرکز بهداشت گفت: در راستای برنامه ریشه‌کنی فلج اطفال، طرح واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال ویژه کودکان زیر ۵ سال غیرایرانی در سطح استان قم در حال انجام است.
رئیس حوزه هنری قم گفت: از ۱۳ اثر حاضر در پانزدهمین همایش سراسری بچه‌های مسجد، ۲ نمایش از آثار تولیدی مساجد این استان است.