رئیس پلیس فتا استان قم با بیان اینکه حدود ۸۵ درصد از متهمان و کلاهبرداران سایبری مالی زیر ۲۰ سال سن دارند، گفت: در یک سال گذشته جرایم سایبری در قم افزایش ۶۰ درصدی داشته است.
آیت‌الله مکارم شیرازی با تأکید بر ضرورت حل مشکلات پیرامون سفر حج گفت: هزینه این سفر عبادی بسیار سنگین است و باعث شده کسانی که سالیان طولانی در نوبت بوده‌اند، اکنون از استطاعت خارج شوند.
معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم از لزوم دریافت پروانه ایمنی توسط مراکز خدماتی و عمومی مانند بیمارستان‌ها بر اساس دستورالعمل‌ها خبر داد.
کارشناس هواشناسی قم گفت: شامگاه جمعه برای ارتفاعات و سحرگاه شنبه در شهر قم بارش پراکنده و رگباری باران پیش‌بینی می‌شود.
معاون اداره کل انتقال خون قم گفت: سال گذشته، این استان در شاخص اهدای خون مستمر توانست رتبه سوم را در سطح کشور کسب کند.
از عصر روز جمعه، رگبار و رعدوبرق پراکنده و وزش باد نسبتاً شدید استان قم را در بر می‌گیرد.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: گزارش‌هایی از تخلفات برخی بیمارستان‌ها و واحدهای درمانی قم به دست ما رسیده‌ که اداره کل تعزیرات موظف است هرچه سریع‌تر به آنها رسیدگی کند و با متخلفین به‌شدت برخورد نماید.
تولیت حرم مطهر بانوی کرامت از کارگاه ساخت این ضریح مطهر بازدید کرد و در جریان فعالیت‌های هنری هنرمندان قمی در بخش‌های قلم‌زنی، مقرنس‌کاری، معرق‌کاری و خاتم‌کاری قرار گرفت.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم از حضور مقتدرانه و مستمر پلیس و افزایش ۲۹۱ درصدی طرح‌های مقابله‌ای مواد مخدر در این استان در سال گذشته خبر داد.
مدیرکل اتباع قم از رشد دونیم برابری خروج اتباع غیرمجاز از استان خبر داد.
معاون دادستان قم با اشاره به عزم جدی در مبارزه با خرده‌فروشان مواد مخدر، گفت: سال گذشته چهارهزار و ۳۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در این استان کشف شد.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم با اشاره به اجرای طرح صدور سند رسمی به اراضی کشاورزی از سال گذشته، گفت: تاکنون افزون بر۲۳ هزار و ۵۰۰ سند برای اراضی روستایی و شهرهای کمتر از ۲۵ هزار نفر استان صادر شده‌است.
مدیر امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: برای نخستین‌بار در کشور، طرح فرهنگی آرایشگران قرآنی با محوریت نهضت ملی زندگی با آیه‌ها در ۷۱ آرایشگاه زنانه قم اجرا شد.
معاون دادستان قم از اشتغال به کار یک هزار و ۶۸۲ نفر از زندانیان در این استان خبر داد و گفت: حرفه‌آموزی و اشتغال زندانیان در کاهش احتمال ارتکاب مجدد جرم مؤثر است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: تعداد ولادت نوزادان در سال گذشته این استان در مقایسه با سال ۱۴۰۱، نیم درصد افزایش نشان می‌دهد.
دهه هشتادی‌های قمی در ساحل آرامش مناجات با خدا و در قالب برنامه معنوی اعتکاف، روزهایِ پایانیِ رمضان امسال را میهمان مسجد امام حسن عسکری علیه‌السلام بودند.
رئیس پلیس راهنمایی‌ورانندگی استان قم گفت: در سال ۱۴۰۲ حدود ۴۲ درصد تصادفات برابر با ۴۸ نفر فوتی شهر قم مربوط به تصادفات موتورسواران بوده است.
کارشناس مسائل دینی گفت: معنویت کسب شده در ماه مبارک رمضان مانند سرمایه و توشه راه برای بقیه سال است تصور نشود ماه مبارک رمضان تمام شده پس عمل خیر و معنویت آن نیز تمام شده است.
در راستای اجرای طرح تملک و رفع تصرف منافع پلاک‌های باقی‌مانده از مستأجرین و متصرفین ۶ باب مغازه در خیابان حائری قم تخریب شد.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان گفت: قم امروز شاهد آسمان صاف در برخی ساعات همراه با وزش ملایم باد خواهد بود.