رئیس دانشگاه صنعتی استان قم گفت: دشمن شکست‌خورده صهیونیستی در عملیات «وعده صادق» چون توانایی مقابله نظامی ندارد به عملیات روانی و ایجاد فتنه و اغتشاش در کشور روی خواهد آورد که مسئولان حاکمیتی و مردم باید در این زمینه هوشیار باشند.
معاون سیاست‌گذاری اقتصادی وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: ایجاد توازن و تعادل میان مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان یک ضرورت است، از این طریق هم انگیزه تولیدکننده برای فعالیت بیشتر حفظ می‌شود و هم مصرف‌کننده می‌تواند محصول موردنیاز خود را با قیمت مناسب‌تر تهیه کند.
منتخبان مردم شریف قم در مجلس با حضور در شهر دستجردمسائل مشکلات مردم بخش خلجستان را با حضور امام جمعه و سایر مسئولان بررسی کردند.
آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع عظام تقلید گفت: لازم است کشورهای اسلامی خصوصاً علمای جهان اسلام بیش از گذشته وحدت و ارتباط داشته باشند.
عملیات «وعده صادق» پاسخ کوبنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی بود که معادله قدرت در جهان را تغییر داد.
ارشد نظامی آجا در قم گفت: در عملیات غرورآفرین «وعده صادق» که توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد ارتش جمهوری اسلامی نیز مشارکت داشت، همواره نیروهای نظامی ایران همراه و پشتیبان هم هستند و این نشان از اقتدار و قدرت نظام است.
آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع عظام تقلید گفت: جامعه مدرسین حوزه علمیه ستون استوار حوزه و دارای سابقه درخشان حدود ۶۰ساله می‌باشد و در انقلاب یک جریان اثرگذار بوده‌ است.
امام‌جمعه قم گفت: پاسخ ایران به تجاوزات رژیم منحوس صهیونیستی را قرآنی، روایی و طبق سنت عقلا می‌دانیم و آن کار بسیار شایسته و لازم بود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با تأکید بر ضرورت تبیین دستاوردهای پاسخ قاطع ایران به رژیم کودک‌کش گفت: عملیات وعده صادق می‌تواند نقطه عطف عبور از چالش‌های مختلف داخلی و خارجی باشد.
مرجع تقلید شیعیان گفت: عملیات پیروزمندانه سربازان اسلام در پاسخ به تجاوز رژیم اشغالگر قدس به حریم جمهوری اسلامی ایران و دفاع از مردم مظلوم غزه، مایه سربلندی، عزت و خشنودی مسلمانان شد.
آیت الله عبدالله جوادی آملی از مراجع تقلید در پی عملیات مقتدرانه نیروهای مسلح علیه دشمن صهیونیستی، با صدور پیامی بیان داشت: اسراییل جنایتکار باید بداند اینها فتح قریب است از یک سو، فتح مبین است از سوی دیگر، این دو، طلیعه امر را وعده می‌دهد.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم با بیان این که شادی مردم نقطه عطف حمله موشکی سپاه به رژیم صهیونیستی بود، گفت: علاوه بر این شکستن هیمنه پوشالی استکبار جهانی دستاورد بزرگی محسوب می‌شود.
مدیر حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به اینکه دفاع جمهوری اسلامی مشروع و طبق قوانین بین‌المللی است، گفت: امروز همه معادلات عالم تغییر کرده است و آتشفشان قهر ملت‌ها و محور مقاومت صهیونیست‌ها را در شعله‌های آتش خواهد سوزاند.
 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه دیشب عملیات «وعده صادق» را با رمز «یا رسول‌الله (ص)» اجرا کرد و با ده‌ها فروند موشک و پهپاد، اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغالی مورد اصابت قرارداد.
نویسنده کتاب برجام آیینه عبرت با بیان اینکه مذاکره‌های هسته‌ای باید به شکل دقیق بررسی و روایت شود گفت: اگر ما این مذاکره‌ها را به‌درستی روایت نکنیم، روایت‌های نادرست مطرح خواهد شد.
عضو هیات علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با اشاره به اینکه آمریکا هم تروریست پرور و هم حامی تروریست است، گفت: نتیجه سازش با آمریکا و رژیم صهیونیستی عقب‌ماندگی است که کشورهای اسلامی باید هوشیار باشند.
تجمع مردم انقلابی و ولایت‌مدار قم در حرم حضرت معصومه (س) هم زمان با حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اسرائیل برگزار شد.
رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گفت: هر ایرانی اصیل خواهان امنیت اخلاقی، اجتماعی، فرهنگی و دینی است و از نیروی انتظامی در اجرای طرح عفاف و حجاب حمایت می‌کنیم.
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی شهادت شماری از فرزندان و نوه‌های رئیس‌دفتر سیاسی حماس را تسلیت گفت.
کارشناس مسائل سیاسی گفت: دشمنان خارجی ضرب‌شست‌های سپاه، ارتش و نیروهای نظامی را بارها دیده‌اند به همین خاطر این دشمنان ایمان دارند صحبت‌های مقام معظم رهبری محقق می‌شود.