دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳
فیلمی از یک دختر که پسری را تکان داد + 18
با چند دختر جوان رابطه خیابانی داشتم و آنها را با وعده های دروغین خام کرده بودم. من همیشه نصیحت های مادرم را به مسخره می گرفتم و می گفتم مرا به حال خود بگذارید تا روزهای خوش جوانی ام را سپری کنم و …!
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی "قم فردا"، با چند دختر جوان رابطه خیابانی داشتم و آنها را با وعده های دروغین خام کرده بودم. من همیشه نصیحت های مادرم را به مسخره می گرفتم و می گفتم مرا به حال خود بگذارید تا روزهای خوش جوانی ام را سپری کنم و …! اما راست می گویند که دست روی دست بسیار است چون با موضوعی روبه رو شدم که فهمیدم پاکی و عفت بهترین و گران بهاترین گوهر وجود آدمی است.


پسر جوان در دایره اجتماعی کلانتری جهاد مشهد گفت: سرتان را به درد نیاورم من و ۲ تن از دوستانم با پول تو جیبی که در اختیار داشتیم هر روز در خیابان ها به دنبال دختران و زنان بزک کرده ای راه می افتادیم که درصدد بودند جیب هایمان را خالی کنند.
حدود ۲ هفته قبل، یکی از دوستانم با آب و تاب برایم تعریف کرد که با دختری باکلاس آشنا شده است و ارتباط زیادی باهم دارند. دوستم با این حرف ها مرا نیز وسوسه کرد تا از آن دختر خانم سوءاستفاده کنم. او یک روز با آن دختر قرار گذاشت و مرا نیز در ویلای پدرش مخفی کرد. طبق نقشه ای که در سر داشتیم قرار بود وقتی آن دختر جوان به داخل باغ آمد من نیز …!
پسر جوان نفس عمیقی کشید و با حالتی تأسف بار افزود: داخل باغ منتظر دختر خانم بودیم که دوستم گوشی تلفن همراه خود را روشن کرد و گفت: از ارتباط خود با آن دختر فیلمبرداری کرده است. در این لحظه با لبخندی گوشی را از دست او قاپیدم تا آن تصویر کثیف را ببینم؛ اما وقتی دقیق نگاه کردم، متوجه شدم آن دختر جوان خواهر خودم است که …! کنترل خودم را از دست دادم و بدون آن که چیزی بگویم با دوستم درگیر شدم.
من او را حسابی کتک زدم. دوستم نیز مقاومت می کرد و با میله ای که در دست داشت آن چنان ضربه ای به بدنم زد که استخوان دستم خرد شد و دچار مشکل جدی شدم. الان دست راستم از کار افتاده است و حس و حرکتی ندارد.
پسر جوان قطرات اشک را از روی صورتش پاک کرد و گفت: حالا می فهمم دخترانی که طعمه هوس های شیطانی من شده اند خانواده دارند و بی احترامی به ناموس مردم یعنی زیرپا گذاشتن ناموس خود آدم! من از تمام جوان ها خواهش می کنم غیرت داشته باشند و ایام جوانی خود را با گناه و معصیت آلوده و سیاه نکنند.

 

 

 

منبع: بوتیانیوز

*نام و نام خانوادگي :

پست الکترونيکي :

*مطلب :
۱) نظراتی را که حاوی توهین، هتاکی و افترا باشد را منتشر نخواهد کرد .
۲) از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد .
۳) لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید .
۴) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید .
فرشته
۲۹ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۰۹
28
8
واقعا دنیا دار مکافاته ....
پسرا یادشون باشه
کبوتر
سلام دختر و پسر هر دوتا مواظب باشن خدایاایشالله همه جوونا غاقبت به خیر شن
۳۰ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۸
نرگس
همه ی فساد ها از خود ما دخترا بلند میشه.ما نباید عفت و پاکی و زنانگی مونو به اینجور چیزا ببازیم.
۱۵ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۰۷
فریبرز
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۳:۲۷
35
5
فکر میکنم مقصر تنها پسرا نیستن.نه اینکه خودم پسرم این رو میگم نه.دختر اگه خودش نخواد پسر هیچ کاری نمیتونه بکنه
الیسا
پسر ها حق ندارن با احساس دختر بازی کنند چون یکی هم میاد با خواهر یا مادرشون اینکار رو میکند.
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۴۳
موحد
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۰:۴۱
16
13
کرم ازخود درخته!‏
سبا
شما پسرا کنترل نداشتن رو خودتنو میذارید پای دخترا
۱۶ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۱
حدیث
۳ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۲۳:۰۷
24
3
سلام به نظر من اگه دختر عفت و حیا داشته باشه هیچکی نمی تونه بهش نگاهم بکنه اشتباه نشه پسرم باید حیا داشته باشه ایشالله خدا همه را به راه راست هدایت کنه.
امید
سلام به همگی
قدیما وقتی زن ومردغریبه یا دختر پسرای محل به هم میرسیدن"
به چشم خواهربرادر به هم سلام میدادن اما الان چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خانوما توروخدا آزایش غلیظ نکنید. ماپسراهم باید به خودمون بیاییم تاازاون اتفاقای بد سرمون نیاد
۱۳ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۵۴
N2
omid harfet deli bood.
۲۳ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۲
جوجو
ببخشيد ها چ ربطي ب آرايش داشت؟
۱۲ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۵۶
میلیکا
محض اطلاعتون تحریک کننده برای پسراس
۲۴ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۲:۲۵
ثنا
۳ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۵
6
3
بعضی از پسرو دخترا تنشون میخاره که هی متلک هم بندازن
danger eblis
متلک چیزیه که بعضی موقع با عث دوستی میشه اونم عاقبتش ........
۸ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱:۵۵
reza
عالی بود
۱ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۵
مریم
۲۲ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۲۴
2
4
واقعا برای اقایون که با دیدن دخترها تحریک میشوند متاسفم اگر به خدا اعتقادندارید حداقل به حقوق انسانی هم توجه کنید
ملیکا
ببخشید اما شما برای خودت متاسف باش !
در وجود مردان غریضه وجود داره که تحریک میشه ربطی به خدا نداره...
اما کنترلش نیاز به ایمان داره
۲۴ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۲:۲۸
كيوان
بعضي از دخترها اينقدنجابت و شخصيت داران كه هيچ مردي به خودش اجازه نميده كه به اونا نظر داشته باشه. اما بعضيا با وضعيت ارايششون موردرو از خاك ميكشن بيرون پس مردا همه ي مشكل نيستن.
۱۳ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱:۱۱
سبا
باریک کیوان